heb net alles weer uitgespeeld (HD versie). Ik ooit ergens een kaart gezien wat alles vrij goed uitlegd en alle linken bij elkaar legde. Dan snapte je alles in 1 keer. Dacht dat het in een engels game blad was. Zou een kijken of ik het kan vinden
Live nu. Phantom Pain is dus Ground Zeroes. Net waren er ook nieuwe beelden maar was net te laat. Dus hopelijk staan ze er straks op. Game draait momenteel op de PC. http://www.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=the-core-of-mgs-ground-zeroes-20130327
Ground Zeroes is MSG 5. Aan het einde van de trailer zag je Phantom Pain weg gaan en toen kwam er MGS 5 te staan. Daarna vertelde die dat het dezelfde games was als Zeroes.
Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes Moet het later ff terug zien. Want dat cgi interview met Joachim Mogren ofzo en de trailer van phantom pain maken geen sense als het ground zeroes is
Deze stream is beter btw http://www.twitch.tv/gamespot Volgens mij is Phantom Pain gewoon het begin stukje van Ground Zeroes.
Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes Maar dan maakt die hele gdc kojima presentatie geen sense imo. "Photorealism through the eyes of fox". Het gerucht is dat dat interview met die gast van Phantom Pain cgi was en kojima dat gaat gebruiken in Phantom Pain. Zou geen sense maken omdat we Ground Zeroes al hebben gezien. Maar we zullen zien
Oh, dus beide games vormen nu dus MGS5. Fucking gare teaser van Moby Dick Studios, wat is deze nu allemaal.
Re: Metal Gear Solid: Ground Zeroes Haha ik snap het nog steeds niet. 2 games vullen elkaar aan maar zijn dan mgs5. Whuut
Die hele gast was dus gerenderd wat iedereen al dacht. Aan hoe het interview ging. Wat ze net ook lieten zien met de engine was hun vergaderkamer. In het echt en in de fox engine. Je zag het verschil wel maar zag er super uit. Zijn beide eigenlijk geen games maar meer viral gedoe wat samen nu dus 5 word. Vage Jappen blijven het. MGS 5 it is dus.
Ik bekijk nu de trailer [yt]G8qugKFaVLE[/yt] Ik hoor dat ie gewoon voor 360 en PS3 komt....lijkt me echter heel sterk.
Ik ben het allemaal even kwijt over het hele MGS verhaal. MGs4 heb ik nog altijd niet uitgespeeld. Maar welke Snake zou dit nou moeten zijn in MGS5? Het kan toch onmogelijk Solid zijn aangezien die behoooooorlijk verouderd was in 4?
Die trailer is nice. Maar stiekem moet ik een beetje huilen om het feit dat David Hayter er niet aan mee doet. Snake kan blijkbaar dus niet praten in dit deel?