Ik zie nog steeds hetzelfde kamp als de allereerste gameplay trailer. Zal vast ook het enige speelgebied van de 'game' zijn.
Hmm, lang niet slecht voor een uitgebreide demo. Wanneer de prijs redelijk is een leuke aanschaf voor bij mijn nieuwe PS4.
Belachelijk dat dit als minpunt naar voren komt. Gaan we dit nu voortaan onder iedere Xbox 360 review zetten als het een multiplatform titel betreft. Of andersom: Gaan we bij een Xbox One als pluspunt noemen dat de game superieur is aan de Xbox 360 uitgave? Verder een goede recensie hoor
Check m'n reactie op de frontpage: Ze hebben de game moeten downgraden om hem te laten draaien op de 360 en de PS3. Ik vind dit persoonlijk echt belachelijk. Next gen is next gen toch? Dit had je bij de overstap van de Xbox naar de 360 echt niet moeten proberen.
Dan zou ik het anders formuleren en misschien niet bij de minpunten zelf neerzetten maar gewoon in de review, nu wordt door verschillende mensen verkeerd begrepen
En je kan altijd nog speedruns doen. Er zijn al filmpjes waarbij de eindtijd onder de 10 minuten ligt.