Metal Gear Solid 2 is van 2001. We zijn nu 13 jaar later! Dan mag er hopelijk wel meer aangepast zijn dan alleen de graphicks ( die er wel erg nice uitzien )
Maar als ik
Paz bevrijd en op mijn nek neem
door een ruimte loop en guards lopen me straalvoorbij die me aan het zoeken zijn... nee dat kan echt niet meer.
En guards zagen mij wel degelijk niet toen ik gewoon in een verlichte weg de weg overstak terwijl de guard midden op de weg de wacht aan het houden was.
De AI loopt nogal achter. Nog steeds lopen vijanden gewoon hun vaste rondes en doen ze alsof er niks aan de hand is als je je een tijdje verstopt. En dat terwijl ze je een aantal seconden geleden toch echt duidelijk hebben gezien.
Erg slecht.
Verder zie ik totaal geen vernieuwing. Maargoed the Phantom Pain heeft nog een jaar.
Kwa animaties en filmpjes is de game dik in orde.
Zeker het moment dat je de hartslag van Paz gaat voelen, dat de controller vibreert vond ik super gedaan
Maar komop, hiervoor zoveel geld vragen. Ik was een grote Metal Gear fan van het eerste uur. Deel 4 vond ik al zwaar tegenvallen... maar the phantom pain daar moet toch echt aan gesleuteld worden.
Laatst bewerkt: 21 mrt 2014