1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh?, guards zien je juist veel beter dan voorgaande delen.
    Ik vind de sfeer die deze game uitstraalt echt geweldig! ik kan niet wachten om aan de echte game te beginnen.

Ik was weliswaar in 46 min. gameplay tijd klaar, maar ik ga het zeker nog proberen om het spel op een betere manier uit te spelen.

Kiefer als stem van Snake is echt wennen, maar begrijpelijke keuze, daar waar Hayter minder emotie in zijn stem heeft kan Kiefer dit naar mijn mening veel beter.

"kept you waiting huh?"

en
    Skull face
    Wat een gast! ben benieuwd naar zijn achtergrond verhaal

Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  2. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ja klopt. Had een keer dat ik 50 meter verderop om een hoekje keek met mn verrekijker en direct gezien werd.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk het ligt er natuurlijk ook aan of er met een licht op je geschenen wordt en ook dat wordt in de demo gezegd, door het weer ben je minder goed zichtbaar.. (dus het kan gewoon zijn dat je in donkere gebieden minder snel herkent wordt) en open gebieden juist weer makkelijker..

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Metal Gear Solid 2 is van 2001. We zijn nu 13 jaar later! Dan mag er hopelijk wel meer aangepast zijn dan alleen de graphicks ( die er wel erg nice uitzien )
    Maar als ik
    Paz bevrijd en op mijn nek neem
    door een ruimte loop en guards lopen me straalvoorbij die me aan het zoeken zijn... nee dat kan echt niet meer.
    En guards zagen mij wel degelijk niet toen ik gewoon in een verlichte weg de weg overstak terwijl de guard midden op de weg de wacht aan het houden was.
    De AI loopt nogal achter. Nog steeds lopen vijanden gewoon hun vaste rondes en doen ze alsof er niks aan de hand is als je je een tijdje verstopt. En dat terwijl ze je een aantal seconden geleden toch echt duidelijk hebben gezien.

Erg slecht.
    Verder zie ik totaal geen vernieuwing. Maargoed the Phantom Pain heeft nog een jaar.

Kwa animaties en filmpjes is de game dik in orde.
    Zeker het moment dat je de hartslag van Paz gaat voelen, dat de controller vibreert vond ik super gedaan

Maar komop, hiervoor zoveel geld vragen. Ik was een grote Metal Gear fan van het eerste uur. Deel 4 vond ik al zwaar tegenvallen... maar the phantom pain daar moet toch echt aan gesleuteld worden.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gelukkig is het maar een demo en kunnen ze het fixen voordat het hele spel uit komt :)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er valt niks te fixen, hij overdrijft echt gewoon. Ze zien je niet, ze denken iets te hebben gezien en kijken even wat langer, maar als je geen move maakt dan gaan ze verder met hun routine. Wat gefixt is is het houterige en iet wat verouderde item/wapen menu

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, demo's zijn gratis

dit is een 'prologue' :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vinden jullie van de cqc animaties? Vind het persoonlijk van wat ik zie iets over the top.
    Meer Splinter Cell achtig. Moet wennen omdat te zien in een MGS game.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb even zitten spelen. Heb zelf geen MGS meer gespeeld sinds Substance aangezien ik geen PS2/3 heb gehad. Het voelt wel aan als MGS, maar moet zeggen dat ik de vernieuwing wel wat tegen vindt vallen. Ook vind ik het cover systeem echt niks, dat doen bijna alle andere games met cover beter. Sfeer is wel awesome, voelt echt weer als vanouds aan.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo is het al sinds deel 3 volgens mij. Big Boss en The Boss waren meester van de CQC.

Het cover systeem is wel wat anders, hij neemt nu zelf cover en je kan ook niet meer tegen een muurtje tikken

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. CQC komt iets bombastischer over. Zal ook wel door de camera komen die dan meer beweegt en schokt

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet wat je bedoelt. Peace walker had dit en als ik me goed herinner deel 3 ook

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Morgen maar eens kijken bij een vriend van me :)

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeeld.:+

Ja, tis asociaal die prijs voor dit beetje gameplay.
    Maar fuck it; Kojima blijft geniaal.

Einde is echt typisch MGS/Kojima. 8)

Eerste pt en 9% completed.
    Deze ga ik zeker proberen om op 100% te krijgen.:cool:

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis jammer dat je die peace walker story mist. Had je iets meer betrokkenheid met de characters en de base

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat hele stukje met dat ziekenhuis wat ze toen lieten zien tijdens de Videogame Awards in....volgens mij 2012....is dat GZ of juist Phantom Pain?

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Phantom Pain dacht ik.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    En dan met name het echte einde kijken van Peace Walker :)

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja kijken. Niet proberen te halen. Wat een bs zeg. Heb 25-30 sides gedaan na het uitspelen maar kreeg niks.

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik wist eerlijk gezegd ook niets van het einde.. had hem uitgespeeld en dacht dit is het.. dan maar even op yt gekeken.

Deel Deze Pagina