Precies. Spoiler Ze stonden wel tegenover elkaar in deel 3, maar met veel wederzijds respect voor elkaar aan het einde 'afscheid' van elkaar genomen.
Vast net als Destiny PS4 exclusive in Japan. Ik snap ook niet waarom MS daar uberhaupt de One uitbrengt na het fiasco met de eerste Xbox en de 360.
Ik hoop iig dat deze game te spelen is als open world stealth game zonder dat je het verhaal moet kennen. Heb nml. helemaal niks met het MGS verhaal en al helemaal niet met de overvloed aan cutscenes in vorige versies.
Ik vind er geen reet aan, echt niet, gaat helemaal nergens over imo. MGS 2 heb ik echt verkocht door die overvloed aan cutscenes, het was steeds 10 seconden gameplay, 10 minuten cutscene voor mijn gevoel. Had trouwens wel al gelezen dat Kojima heeft gezegd dat er minder cutscenes zullen zitten in deze versie, hopelijk betekent 't dat ik ook van deze game kan gaan genieten.
Ik wil meer cutscenes. Kojima ziet zijn game toch als een film, dus doe ook maar gewoon. Love it. Je moet de games alleen altijd een beetje inplannen, je kunt niet even een halfuur spelen.
Tering zeg, daar noem je dan ook wel de slechtste game uit de hele serie op. MGS2 was ook kut. Ik heb die om dat gezeur van Rose toen ook verkocht. Als je MGS1, 3 en 4 met plezier hebt gespeeld, dan zul je zeker genieten van deel 5. Deel 4 kan minder zijn, als het je eerste MGS game is, maar als je een beetje op de hoogte bent in de MGS wereld is het een topgame.
1080p/60fps versie van de gameplay van een paar dagen geleden. http://www.gamersyde.com/news_30_minutes_of_mgsv_at_60_fps_-15544_en.html