Dan zal Ground Zeroes je niet helpen Tyrant. Je zult dan toch echt Metal Gear Solid 2, 3 Snake Eater en 4 Guns of the Patriots moeten spelen of nalezen op internet! Ground Zeroes is een voorproefje op The Phantom Pain en vertelt het verhaal voor o.a Metal Gear Solid.
Echt jaren geleden voor het laatst deze franchise gespeeld, MGS1 op onze oude PC. Echt genieten was dat, met die Codecs en kartonnen dozen. En die uitroeptekens boven de hoofden van bewakers... hartaanvallen krijg je ervan. Zijn er hier long-time MGS fans die me kunnen vertellen of de nieuwere games diezelfde atmosfeer hebben behouden? Ik overweeg nml om bij The Phantom Pain weer eens MGS te spelen. Zijn ze nog steeds uitdagend etc?
Let wel; game is uitermate kort. Door extra opdrachten kun je er een leuke speeltijd mee zoet zijn, en is het ook zeker genieten, maar het hoofdverhaal zelf heb je in een uurtje uit. Ik heb me er zeer mee vermaakt, en voor mij was het het geld waard....maar ik ben dan ook een MGS fan.
Ik kan er echt niks aan doen. Ik vind dat gedoe met die doos zo debiel! Vind ik gewoon zo onrealistisch, haalt voor mij de hele game onderuit ... Sorry snake fans
mensen die "zeuren" over realisme in games moeten wat meer buiten spelen, daar is het vrij reaistisch meestal ( niet gelijk hierop ingaan hoor,... die discussies ken ik wel )
Haha inderdaad, Metal Gear staat hier juist bekend om lekker COD gaan spelen voor degene die dit niet kunnen waarderen
Ik merkte zelf dat de doos al sinds enkele delen niet meer zo goed werkte als dat het in MGS1 en daarvoor deed. Het is echt meer een gimmick naar de eigen historie. Ik verwacht dat ook in dit deel de doos net zo min nuttig zal zijn als dat het de laatste tijd was. Deze collectie is awesome! MGS4 uitgespeeld en nu werk ik mijn weg door Peace Walker. De doos en het boek ook, allemaal tof om te hebben!
Nice, die gaan we mooi even bekijken. Een kléin stukje maar, want ik wil niet al te veel gespoiled worden.