Zoiets denk ik ook. Misschien is Ground Zeroes niet open world ofzo als kleine proloog in de hele game en daarom een "aparte game"
Of gwn 2 volle games. GZ deze gen. PP next gen. En beide zijn in zijn ogen mgs5... ofzo, maffe japanner
heeft ie nou een soort Hoorn op ze'n voorhoofd. (btw, er zijn meerdere texten andersom in de trailer net als fox-xof, ik meen dat het woord ambulance ook andersom staat.)
Uhm, heb je de trailer wel gezien? Die gast ligt helemaal verneukt in het ziekenhuis en heeft 9 jaar in coma gelegen. Dan mag het toch logisch zijn dat hij tenminste een schrammetje mag hebben.
Echt heerlijk hoe Kojima alles lekker vaag houdt en 4de muur doorbreken etc. Metal Gear series is er er 1 als geen ander.
Ambulance staat vaak andersom, zodat auto's het in de achteruitkijkspiegel op de juiste manier zien staan.
Ik denk dat Ground Zeroes en Phantom Pain allebei onder vijf gaan vallen, maar verschillende verhalen/kanten laten zien. Net als dat je soms van boeken twee delen hebt.
Snap het nog niet. Zit het nou op 1 schijfje met 2 games ofzo haha. Of 2 verschillende games op 2 verschillende schijfjes.
Waar je nooit achterkomt. lol. Maar ja Ground Zeroes is dus een proloog van MGS5 maar draagt niet de MGS5 naam waarschijnlijk?
Bij 2 en 3 had je ook gewoon een proloog in de game. In deel 2 had je Snake in de proloog en dan Raiden. In deel 3 had je eerst Virtuous Mission en dan Operation Snake Eater. Dus ik denk dat het wel gewoon een game gaat worden. Met de proloog dus de (code) naam Ground Zeroes die niet super lang gaat worden en de hoofdgame gewoon Phantom Pain is.