Joh, dat wilde ik ook allemaal zeggen en zo. Deze thread is niets meer dan 10 fanboys die het liefst duizend keer herhalen wat ze allemaal zo tof vonden aan oude delen en bij voorbaat verkocht zijn aan dit nieuwe deel. High give, guys. _O/
Ik durf de video gewoon niet te bekijken, bang dat ik veel meer zie van de game dan ik op dit moment al wil weten... Verder deel ik, voor nu, de mening van een aantal van hier. Ik ben ook heel bang dat het open-wereld principe (inclusief alles dat daar bij hoort) het ijzersterke verhaal, dat altijd onder is een van MGS game, onrecht aan zal doen. Ik vond het juist altijd heerlijk dat je een beetje aan de hand werd genomen, met de super spannende stukjes en de eindeloze prachtige cut-scenes. Echt, ik vind het by far de gaafste game serie. En daarom kijk ik alsnog enorm naar MGS-5 uit, maar toch... De stem van David Hayter ontbreekt ook al
in september komt er volgens mij niet veel speciaals nog, dus deze gaan we echt wel halen en spelen ook. Ik zal er wel voor die tijd voor gezorgd hebben dat ik even een samenvatting van het hele Metal Gear verhaal heb gelezen weer, want dat is echt lang geleden. Ben een paar dingen wel kwijt en een paar namen ken ik overduidelijk niet. Ik zal Ground Zeroes ook eens goed doorspitten gauw.
Er zijn net als in Peace Walker gewoon missies. Dus er is een storyline, je kunt je objectives volgen. Je kunt nu alleen ook kiezen om ervan af te wijken, net als in Peace Walker. In principe was Ground Zeroes ook open world; de map was alleen kleiner. In GZ vond ik het niet verwarrend of onduidelijk.
Maar de cassettes die je kan vinden bevatten (onder andere?) muziek? Dat is wel awesome, qua muziek vertrouw ik het wel, GZ was ook prima
Die 40 minuten demo zag er vet uit. Dat hele resource management/base building/blueprints/etc side gebeuren vind ik wel vet| Goede reden om t exploren en alles te doen. Al blijf ik sommige dingen wel nep vinden, maar ja, tis een game he ...
Mensen die dingen nep vinden hebben zeker nog nooit een MGS game gespeeld. En anders beeld je je maar de populaire theorie in: Nanomachines! Alles kan dankzij nanomachines!
Nee, het is precies andersom. Door de nanomachines in hun lichaam herkenden de bewakers een cardboard box niet als gevaar.
Nou bijvoorbeeld met die walker, dat ding maakt een tering herrie en dan kun je er stealth mee doen. In volle vaart van achteren op een mannetje af en hem dan de lucht in gooien. Nee,m die hoor je niet aankomen ... Of in plain sight 100 meter richting de enemy rennen en dan op 20 meter afstand pas in hiding gaan. Nee, niemand ziet je aan komen rennen Wel meer van die dingen. Ben benieuwd hoe dat straks in de game allemaal uitpakt. Moet wel een beetje geloofwaardig blijven imho ...
Ahja natuurlijk, zeker een stiekem plan van Liquid, ofnee de Patriots, ofnee toch Ocelot, nee sorry, toch de Patriots? Spoiler Ik zag de voice actors list in de credits en dacht "Big Boss? die zat toch niet in deze game?" en dan BAM, cutscene. Aaaaaawyeah. Deze twist in de credits was nóg mooier dan King K. Rool die toch niet dood bleek te zijn in Donkey Kong Country 1.