1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah daz her. Lekker wijffie fo sho!
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gezien ja.....erg raar interview zo.

    Ik kijk echter nog steeds erg uit naar de game.
    Hopelijk zijn de microtransacties ook echt optioneel voor de heel ongeduldigen.....blijf het een zeer slecht iets vinden voor consolegames.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, hij slaat wel de spijker op zn kop zo. Devs gooien die microtransacties erin, en maken het bereiken van die dingen die je ermee kan kopen erg moeilijk en een enorme grind voor de niet betalende spelers. Hoop niet dat dat het geval is
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook niet.
    Wordt zoeiweso mijn laatste MGS game...geen Kojima, geen aankoop.
    Zou echt zonde zijn om een game als dit broken te zien door microtransacties....:'-(

    Metal Gear Solid onwaardig....

    Hmm.....zou dit de reden zijn van Kojima...?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben benieuwd wie wel enthousiast is over een mgs zonder Kojima. Konami zegt in dat interview dat het hun franchise blijft.. M.a.w. sowieso meer games
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    The Boss in de Tweede Wereldoorlog zou toch ook wel leuk zijn als Konami het toch wil uitmelken.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet zonder Kojima.

    MGS is zo diep met verwijzingen, weirde shit.... een andere aan het hoofd die niet diezelfde visie heeft verknalt het gegarandeerd.
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Sterker nog, het zit zo complex in elkaar dat ik soms het idee heb dat Kojima de enige is die het zelf snapt... :+

    Which reminds me; ik moet me voor The Phantom Pain nog maar eens goed verdiepen in de voorgaande MGS delen. Vooral Peace Walker is natuurlijk belangrijk. En dat is precies het deel dat ik niet gespeeld heb... =(
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472


    Alternate E3 gameplay demo, zoals beloofd door Kojima.

    Dat met die granaat _O_ En die arm _O_

    Edit:
    [​IMG]

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En toch hè, en toch... Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik vind vooral de stemmen tot nu toe niet overtuigd. Het gemis van David Hayter is evident (nog steeds: why??? :confused: Eén van de meest karaktervolle stommen eruit gooien :'-() maar ook de "iDroid stem" (ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen vind) vind ik erg vlak/saai.

    Verder lijkt het erop dat (doordat het een open-wereld game is geworden?) er weinig/geen soundtrack op de achtergrond is. Kijk terug naar vooral MGS1 en MGS2 en je zult zien dat de soundtrack (op de achtergrond) een MGS game maakt.

    Ondanks dat ik deze game eigenlijk wel moét spelen (hopende op een waardige MGS game) ben ik nog steeds niet overtuigd.

    De game ziet er overigens wel prachtig uit. Volgens mij is alle gameplay van de PS4? Ik hoop dat de port naar de X1 goed zal zijn. Bij MGS5:GZ was de port echt slecht, het verschil was gróót. Maar ergens in dit topic staat ook al dat de X1 versie 1080p zal zijn, net als de PS4 (hopelijk met goede fps en details).
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Was dit al gepost?

    Oh volgens mij wel hé, maar dan Japans. Dit is de Engelse versie. :)
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tsja, stiekem is het toch wel weer smullen bij het bekijken van deze trailer... :9 De stijl is zo, ja hoe zeg je dat, pakkend. Ik vind de game er trouwens ook echt gruwelijk mooi uit zien. En dit is allemaal op de PS4 toch? Graphics zullen op de X1 wel ietsje minder zijn (al is het maar omdat de Fox Engine het uitzonderlijk goed doet op de PS4) maar dan nog :cool:

    Ik heb her en der wat kritieken gelezen over de "Blast Arm". En ja, ook vind dat "vliegen" met dat ding wel érg over het randje gaan. Het hoort een beetje bij een MGS game, maar er zijn grenzen ;) Maar goed, wat mij betreft is dat makkelijk opgelost, ik ga dat ding gewoon niet gebruiken :+

    Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben is dat er geen ellenlange Codec gesprekken meer in zullen zitten. Sowieso heet dat ding geen Codec meer...
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    "Stained in blood, the aftermath of revenge".

    [​IMG]
     
    Daz, Jorrie en Matrix vinden dit leuk.
  15. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand al een idee of de Xbox one veel gaat moeten onder doen voor de PS4 versie?
    Zou me voor MGS V wel speciaal een PS4 willen aanschaffen. Die LE console ervan is heel Lekker :D
    Indien het een te verwaarlozen verschil is dan hou ik het wel voor de xbox one.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onduidelijk nog. Onlangs waren er geruchten dat de game ook 1080p/60fps ging worden op Xbox One, maar daar is nog niets van bevestigd. Een andere game die op dezelfde Fox engine draait, PES 2016 is wel 1080p nu terwijl PES 2015 720p is. Dus wie weet lukt het hen ook met MGS5. Of op zijn minst 900p. Afgezien van resolutie verwacht ik ook geen grote verschillen.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Bij MGS5:GS vond ik het verschil tussen de PS4 en X1 versies behoorlijk. Al moet ik zeggen dat ik die game op de X1 op zich nog steeds erg mooi vind, maar op de PS4 was het echt een plaatje.

    Wat BigKabuto zegt klopt idd, er gaan verhalen dat The Phantom Pain ook op de X1 op 1080p zal draaien (door het beter begrijpen van de mogelijkheden van de X1 en de vrijgekomen "Kinect CPU power"). Maar goed, dat is maar één parameter. Het zegt nog niets over de hoeveelheid detail e.d..

    Maar om voor één game nou speciaal een PS4 te kopen, terwijl die game tegelijkertijd ook gewoon op de X1 uitkomt, dat vind ik wel erg ver gaan hoor ;)
     
  18. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Van ground zeros herriner ik me wel dat de PS4 dynamische wolken had en de Xbox one niet?
    Mijn obsessie voor MGS gaat heel ver, dus alleen de beste versie komt in huis :D
    Heb hier games, figures, boeken, wallscrols enz het is niets voor niets mijn favoriete game(reeks).
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ohhh, in dat geval, kopen die LE PS4! :thumbs:

    De game gaat op de PS4 absoluut mooier/soepeler zijn, dat is bijna elke game. Of je het verschil daadwerkelijk merkt als je geen direct vergelijk hebt, dat is een ander verhaal. Maar als ik je zo hoor weet ik precies hoe het zal gaan; als je de game op X1 gaat spelen ga je a) ervan balen dat je toch niet de LE PS4 in huis hebt en b) je hebt altijd het idee dat de game niet optimaal is.

    Gaaf trouwens dat je zo'n die-hard fan bent! Ik vind het ook by-far de gaafste gameserie ooit. Je hebt MGS..dan heel langs niets..en dan de rest ;)
     
  20. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben wel benieuwd naar de nieuwe aanpak van het spel.
    Hiermee bedoel ik dat je van MGS tot MGS IV echt getrakteerd werd op lange tussenfilmpjes.
    Met wat ik al gelezen heb draait het nu veel meer op gameplay dan filmpjes.
     

Deel Deze Pagina