Waar baseer je op dat het max 5 van deze missies zijn. Echt helemaal nergens op. Totaal niet bekend met dr serie nee
Ben iig blij dat ik ground zero niet gekocht heb maar gratis heb kunnen downen.. Ziet er mooi uit etc maar Indd te duur voor het geboden.
Ja belachelijk. Komt wel overeen met de berichten van Konami dat zij met zo min mogelijk geld uitgeven zoveel mogelijk eruit willen halen en geen dure dingen meer willen maken. Demo's verkopen voor 40euro hoort daarbij blijkbaar
Net filmpje gekeken.... Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.......wat wordt deze game groots....heb af en toe het gevoel té groot. Vraag me af of ik nog wel aan de andere eindejaars-toppers kan beginnen als deze eenmaal in m'n PS4 zit.....
Dus waarschijnlijk flimpjes in 1080p en gameplay in 900p (mijn Japans is een beetje roestig ). Nou ja, is in ieder geval een vooruitgang op Ground Zeroes... Laat maar, zie onderstaande post
Dat upscaled 1080p geen 1080p is. Het is 900p die wat uitgerekt wordt omdat het dan beter "past" op je TV.
Euh... Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat upscaled 1080o is, dat weet ik wel. Ik weet alleen niet goed wat het visuele (zichtbare) verschil is. De PS4 heeft niet zonder reden wèl native 1080p.
Resolution is also announced: PS3/Xbox 360: sub-720p upscaled/30fps PS4: 1080p/60fps Xbox One: 900p/60fps PC: up to 4K/60fps
Hebben we boven toch al over. Moeilijk uit te drukken wat het verschil is tussen 900 en 1080. Verschilt per game of het opvalt of niet.