Lol, heel MGS 4 zit vol met gekke bosses die inhuman powers hebben met wazige outfits en robotarmen etc. Denk ook aan MGS2 waarbij Liquid ineens weer levend was?! Omdat zijn arm ofzo aan Ocelot was vastgenaaid.. Dat trok ik echt niet. Ook had je die chick die kogels kon buigen met haar sci fi schild. In Snake Eater was het gelukkig weer soort van normaal, ow nee je had ook weer sci fi bosses.. en met MG4 begon het weer hoor.. Enemies die vliegen en tentakels hebben en shit
Psycho Mantis van MGS1 vind ik wel passend, niet al te gek.. Ik bedoel alleen, wil meer bossfights a la MGS1, dat was gewoon zo.. vet. Zou jammer zijn als MGS teveel sci fi wordt
@Modder-eter, ik bedoel deze gasten op de achtergrond:
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110924041708/metalgear/images/9/92/Metal_gear_solid4_12.jpg Dat noem ik tentakels (ja ok, het zijn robot outfits, maar toch slecht character design.. Al die armor is ook totaal nutteloos want Snake killt ze toch)
Om nog ff wat toe te voegen, volgens mij ligt het ook een beetje aan het verhaal en de setting. MGS1 was gewoon een basis met terrorristen infiltreren en de 'nuclear threat' stoppen. Vind de games daarna wel beetje over de top gaan qua verhaal ook.
Klik om te vergroten...