Bij mij viel net aleen de Guide op de mat. Net wel winkel weer gemailed want die beweerde dat hij helemaal niet in de benelux geleverd werd. Maar zijn toch winkels die hem gewoon hebben.
Nedgame heeft m als 'nieuw binnen' op de site staan maar in de winkel verkopen ze m nog niet, ook handig.
Westerse release heeft geloof ik alleen de Engelse stemmen, muv de PC release ... Heel misschien dat ik de komende dagen nog een nvidia 970 kaart koop en daar zou dan MGSV gratis bij moeten zitten, maar anders dus hoogstwaarschijnlijk
Game is binnen. Online werkt nog niet, kan nog niet contact maken met de server (zal dus pas 1 sep gaan werken). Game begint met A Hideo Kojima Game, dus ze hebben het niet overal uitgesloopt...gelukkig! Maar nu ga ik gamen. Doei!
WOOOOOOOT @Jorrie Beste S. Demir, Uw bestelling wordt vandaag netjes verzonden zodat deze op release bij u is. Hopelijk heb ik u voldoende gerustgesteld. Toch de CE wooot. @MAD 1976 Nee online werkt 2 weken later pas.
@Jorrie Nee nu heb ik dinsdag de CE en de console met digitale code van game dus die pm ik je dan! En MAD heeft hem via BOL al.
Lol Proloog afgerond, leek me mooie tijd voor een korte pauze. Het is mooi weer buiten, dus af en toe een pauze en effe buiten wat drinken, beetje relaxen...puppy uitlaten. Life is good. Zit trouwens een leuke map bij de day 1 edition. Niet zo groot als die van de official guide, maar wel nice.