XBW fix die GT embeded gedoe nou eens. Hier een lang Kojima interview. http://www.gametrailers.com/videos/84h9k6/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-kojima-interview
Word meer en meer verwarrend lol. @3:38 zegt die wat het gaat worden. En moet die ook een beetje lachen volgens mij en hij kan het niet excact vertellen. Maar lijkt mij dat het dus wel echt twee losse games gaan worden. Ground Zeroes word dus iets kleiner minder open world en dus een proloog. En Phantom Pain word dus volle game met open world etc. Zie dit dus niet op een disc verschijnen. Digitaal ofzo zie ik het wel gebeuren voor een mindere prijs. Kleinere game en kosten bespaard op distributie en dat houd ons dan even zoet tot Phantom Pain uitkomt. Beetje GT5 Prologue achtig maar dan hopelijk niet zo lang tussen de games. Maar beide maken dus wel MSG5 Phantom Pain.
Er stond overigens bij de Phantom Pain Xbox 360 en Playstation 3. Anyway, ik zit nu de hele pers conference te kijken van Hideo Kojima (klik) en toch tof hoe die engine alles laat zien. Ziet er goed uit.
Het is gewoon hayter en iedereen weet dat. De man had toch onlangs ook iets aparts geschreven op zijn Twitter ofzo? Gewoon overduidelijk, beetje klaar met dat onnodige getease ook. Het is gewoon David Hayter, klaar.
.. begin van de conferentie gemist. Is het bevestigd of dit nu een 360 of een One titel word, of beide?