Ik heb hem daar ook vandaag gekocht, moest wel giftcards kopen van 300 en 150 hkd omdat het spel 312 hkd kost,maar het resterend bedrag komt vast wel een keer op! In hong kong is het al bijna dinsdag,kan ik dan gelijk spelen?
Kun je de mother base (en de game sowieso) spelen zonder die invasies van anderen. Heb heelmaal geen zin in versus multiplayer ...
Word nu altijd opgepikt door de chopper met Final Countdown aan. Lekker fout Schijnt dat Joy Division ook gevonden kan worden op tape
Ik wacht nog even want heb het gevoel dat hij bij de ps plus IGC van september zit.. zou wel een stunt zijn haha
Denk gewoon 60. Alleen game is nog niet binnen. Dus morgenochtend ook nog geen verkoop, echt belachelijk van konami
Mijn exemplaar gekocht via de Hong Kong store kan ik inmiddels ook spelen , daar is het nu al dinsdag
Ik neem aan dat hij 's middags of in de avond wel in de winkel ligt ? Heb namelijk hier nog een MM giftcard liggen. Maar heb ook geen zin meer om lang te wachten.. Bij bol.com is hij ook niet op voorraad meer. PS4 versie wordt weer over 2-3 dagen bezorgd en X1 versie over 2-3 weken. Gaat hard man.
Net voor sluitingstijd bij de MM in Den Haag er nog 3 kunnen oppikken edit: 1tje staat te koop in het verkooptopic (sorry mods)
Games worden niet direct bij Konami ingekocht. Dus of daar de schuld ligt... Het gekke is ook dat andere MM filialen wel voorraad hebben (en dus verkopen).
http://www.marktplaats.nl/a/spelcom...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr Volgens mij is dit niet te vertrouwen.
Kan nooit kloppen inderdaad. Ik heb het gemeld bij MP. Zou mooi zijn als dit soort grappenmakers eens op zouden donderen.