Damn, niet gelukt om Risen 3 uit te spelen. Ben er nog wel ff zoet mee ben ik bang. Ik ga proberen MGS in the seal te laten zitten ...
Dus zeker wel bij Konami ingekocht. Bol/GM/BS etc hebben afspraken dat zij hem eerder krijgen ivm verzenden enzo. Dan wordt het verdeeld tussen vestigingen ofzo. MM krijgt direct van Konami. Ligt vast smiddags wel in de winkel
Ondanks dat ik de PS4 volgend jaar absoluut ga halen, hoop ik dit niet. Hoop juist dat Kojima blijft ontwikkelen voor beide consoles, maar ja....hij moet wel ergens heen en Konami kan hij wel vergeten. Microtransacties yaayyyyy http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1104842
Even 3.5 uur gespeeld. Heerlijke game, de proloog was dik, holy shit. En ook aan het eind van de eerste episode Spoiler: Eind episode 1 kreeg ik even goed de kriebels van die skull unit ofzo die achter je aanjaagt, wat een awesome stuk. . Ik vind het aanzienlijk toffer dan verwacht. GZ kon ik niet zo inkomen, maar dit is zo veel meer open, bevalt me prima terwijl ik daar juist een beetje tegen op zag. Een vraag: bij de objectives zag ik er ook wat objectives met enkel vraagtekens bij staan. Ik neem aan dat je die zelf moet vinden in het level? Zijn jullie ze al tegengekomen? Dacht eerst dat ik dan gewoon nog niet bij het eind van de episode was, maar hij was al over voor die andere objectives vervuld waren.
Square Enix zijn momenteel weer goed bezig. Zijn games passen wel in hun rijtje vind ik. Multiplat zou tof zijn maar op een een of andere manier vind ik zijn games ( met name mgs) niet op de X1 passen.. Uiteraard onzin van mij maar dunno, een Halo zou ik ook nooit op de PS4 hoeven zien eigenlijk.. Beetje een kronkel van mij denk ik
Maar als je die Phone app speelt hoef je die Micro transacties ook niet te doen volgens mij. Maar ik heb de game nog niet binnen, dat zal ik is even kijken of je wordt verplicht om vanalles te kopen om de Motherbase te upgraden. Als je Ground zeros gespeelt hebt, krijg je ook upgrades. The hype is real, lol:
Gebruik geen Android maar evengoed bedankt. Thuis maar even op de iPad downloaden want ik krijg op mijn tel de map niet gedownload
https://itunes.apple.com/us/app/metal-gear-solid-v-phantom/id1027651871?mt=8 Alleen werkt niet ie op het moment niet met de X1