Hele vreemde bug in de Xbox One versie. Geen idee of de PS4 dit ook heeft. Komt er eigenlijk op neer dat het geluid gaat stotteren, ik kan Snake totaal niet meer besturen en hij loopt automatisch een kant uit. Komt nu echt te vaak voor alleen al in het eerste missie gebied.
Ik kon Kids of America niet meenemen Als mijn helikopter er aan komt hoor ik Ride of the Valkyries, aww yeah, get some
@MAD 1976: Ja die tape hoorde ik ook.. Heb 'm uiteindelijk ook laten liggen. Heb nu wel Maneater gevonden, ook flink fout hahaha. Weet iemand of Rick Ashtley oid er ook in voorkomt? Die moet ik hebben @BigKabuto: Dat is flink irritant idd. Ik heb in mijn versie nog geen enkele bug gespot na circa 30 uur. Hoop dat het eenmalig is
Ja ik heb even een power cycle/hard reboot gedaan waardoor de cache geleegd wordt. Time to check it out again, hopelijk afgelopen nu en zo niet..hopelijk gauw een patch.
Jawel man ik heb ook een Day One editie liggen die bij die Playstation zat en daar zitten andere dingen in.
Jawel maar die heete Day One codes. Dus dacht dat om day one editie codes ging maar dat is niet zo zeker?
Vette console Servantes...en die controller is ook zeer sexy. Xbone exclusive. Heb beide. Ik wil ze allemaal...gotta catch em all!
Als oud Xbox bezitter heb ik nooit de MGS serie gespeeld maar de Splinter Cell serie. Als Stealth game liefhebber... Ga ik zelfs zonder het verhaal volledig te begrijpen genieten van deze game? Het verhaal is na 't zien van een aantal filmpjes zeer ingewikkeld naar mijn idee. Oftewel, moet je het verhaal echt begrijpen om te genieten van de game? Het kriebelt zo erg om deze aan te schaffen als Stealth game liefhebber!