Ik had het sneaky gedaan, behalve de eerste: Spoiler Op het pad waarover ze in de truck aan kwamen rijden heb ik m'n paard laten schijten. Hierdoor spinde de truck en was iedereen knockout, inclusief de commander.
Deze jongen, hopelijk houd mijn verkoper zich aan de deal, heeft morgen, of dinsdag, deze game ook voor 40 inclusief in seal en DO edition. Alleen een vraagje: Net een kwartier geleden het geld overgemaakt van ING naar Rabo, komt dat nog voor 17.00 of 18.00 uur aan ivm verzenden?
Als je genoeg bonding hebt (die icoontjes links onderin), dan leert hij nieuwe skills. @Yellow 13 Volgens mij duurt het tussen twee verschillende banken altijd een werkdag.
Kut bonding, ik wil iets voor mijn companion maken maar de bonding is te laag, nu is die companion waardeloos
Dan word het dinsdag, zolang die kerel morgen maar een mail stuurt dat die op de bus is. Heb weinig geduld met MP als het om laat versturen gaat, dat doe ik zelf ook niet. Teveel gezeik gehad in het verleden. Die adverteerde die ik van de week postte in dit topic, en waar iemand anders MP ook al had gemeld, die is verwijderd gelukkig.
Update: Konami is now reporting that servers on Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, and PC are "operating normally." You can see the server status below. We are continuing to monitor the situation and taking feedback from users about real-world experience. Let us know in the comments if you are having success with Ground Zeroes save transfers and FOB features.
Ja, die PS4 maintenance duurt nu al 2 dagen Ach, kan toch nog geen FOB maken dus dat is niet echt een heel groot probleem. Ik mis alleen de daily rewards.
Geld zal waarschijnlijk pas maandag bij hem binnen zijn. In het weekend vinden er geen transacties plaats
Door AA in de omgeving uit te schakelen kun je nieuwe dropzones vrijspelen. Ja, soms is het wat verder weg.....maakt het juist leuk, kom je onderweg (vaak) ook nog wat leuks tegen. Ik werd gister door een donkey ondersteboven geramd omdat ik net wat te dicht bij hem in de buurt liep.... Dit soort ongein maakt MGS zo leuk....niet te serieus allemaal, geintje moet kunnen!
De game is bijna bug free tot nu toe, behalve dit http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1106852 Ik heb dit al sinds de launch van de game. Heel erg rare issue. Beter krijgt dit een fix.
Weet niet of dit al genoemd is, maar ben er veel te laat achter gekomen. Heb zoveel van die dingen gezien, maar nooit die labels gepakt.
Server van ground zeroes werkt nog niet, dus kan ik mijn save game nog niet overzetten, lekker handig.