1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Rumors have suggested that Konami was unhappy with how much money Hideo Kojima spent on his most recent epic, which might explain why one of Metal Gear Solid V’s most pivotal story missions isn’t actually in the game.

Fans who bought the Collector’s Edition of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain found that the bonus disc contains footage of a deleted mission, made up of concept art, narration, and half-finished cut-scenes. Now, of course, footage of any sort of deleted scene would’ve been a nice little bonus for fans who dished out extra money, but this isn’t just some optional throwaway scene—it’s a pivotal story mission that continues from the end of the game and gives resolution to plots that remain unfinished in the fifth Metal Gear Solid.

This video—and my descriptions of it—are very, very spoilery, so here’s your chance to bail if you haven’t beaten the game yet. My advice: bookmark this article, and be sure to come back to it once you beat The Phantom Pain, because the video is essential if you want story closure for some of the game’s characters.

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kut Konami.. Gaan ze natuurljk in een DLC gooien zodat er nog een epiloog verkocht kan worden...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eindelijk The Final Countdown als heli muziek. :cool:

Ook Maneater gevonden terwijl ik aan het rondneuzelen was. Nu Take On Me nog en ik heb foute muziek genoeg.

Rienbu vindt dit leuk.
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat gevoel als je een hele base sneaky doorgaat om een bandje te stelen, so good.

Rienbu vindt dit leuk.
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Top! :)

Heb paar filmpjes bekeken van missions op S rank, maar daar is geen zak aan, totaal niet leuk. Zo ongeveer een basis inrennen, objective voltooien, wegwezen en ik 8 minuten klaar. Speel liever slow en adaptive, gewoon leuker. En probeer zoveel mogelijk te exploren en te pakken. Heeft al genoeg scary moments opgeleverd :D

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb ik ook hoor. Neem ruim de tijd voor mijn missies..
    Heb net nog even Ground Zeroes tussendoor gedaan. Wil Kojima op de MB hebben :p

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoop dat die Hideo genoeg zakdoekjes heeft ingekocht .... 8)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Take on me!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh maar dat heb ik ook wel hoor. Echte voldoening is idd te halen door niet gezien te worden en dus flink rondsneaken. Maar ik mis echt het verhaal en naast het toffe sneaken in die enemy camps is de open wereld dodelijk saai en dat had niet gehoeven. Maar ja.

Rienbu vindt dit leuk.
  10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gister niet kunnen spelen vandaag dus een hoop in te halen! Weer lekker de game streamen trouwens. :D

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Motherbase spoiler:

Zijn jullie de speciale patient al tegengekomen? :eek:

Geen idee of tijdens de story het automatisch gebeurt, maar ik heb het ontdekt tijdens rondwandelen op Motherbase.

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Net toevallig!!

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Kans is klein, want waarom zou dit dan op de CE disc staan als ze het toch uteindelijk gaan uitbrengen? Ik wil niks spoilen maar ik heb het spel al een tijdje terug compleet uitgespeeld, maar het zal je minder teleurstellen als je alle missies hebt gedaan en de video bekijkt. :+

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Aight!! Maar ben nog ver van uitspelen verwijderd dus komt wel goed ;) wat een game wat een game

Edit:

Heb mijn fulton device naar lvl 3 geüpgrade maar ik kan alleen lvl 2 selecteren.. Iemand een idee?

Edit:

Gevonden

Laatst bewerkt: 6 sep 2015
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op basis van wat levellen je afdelingen? Aantal mannetjes, rank mannetjes, combi ?

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Combinatie van de twee.

Daarom zit Michael Jackson's muziek zeker niet in de game? Ik bedoel, 1983 kwam Billie Jean uit bijvoorbeeld. Dat zou echt episch zijn geweest. _O_

Laatst bewerkt: 6 sep 2015
    Smirnoff vindt dit leuk.
  17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Michael Jackson vind ik echt bagger, als ik die tape tegen zou komen had ik er eerder C4 opgeplakt :+

ExoSkeleton en Rienbu vinden dit leuk.
  18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja idd, heb MJ ook altijd al bagger gevonden...

@ Jorrie

Heb jij btw al een sterkere demper gevonden voor je tranq?

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hij heeft naar mijn idee wel een paar leuk tracks, maar merendeel vind ik ook niets.

Product van zijn vader helaas, maar Billy Jean of een andere grote hit van hem in de game zou ik wel vet vinden.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nope! Ik zag wel dat 2 levels hoger er een upgrade is voor je pistool die een onbeperkte silencer heeft dus dat is wel nice.

Deel Deze Pagina