Rumors have suggested that Konami was unhappy with how much money Hideo Kojima spent on his most recent epic, which might explain why one of Metal Gear Solid V’s most pivotal story missions isn’t actually in the game. Fans who bought the Collector’s Edition of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain found that the bonus disc contains footage of a deleted mission, made up of concept art, narration, and half-finished cut-scenes. Now, of course, footage of any sort of deleted scene would’ve been a nice little bonus for fans who dished out extra money, but this isn’t just some optional throwaway scene—it’s a pivotal story mission that continues from the end of the game and gives resolution to plots that remain unfinished in the fifth Metal Gear Solid. This video—and my descriptions of it—are very, very spoilery, so here’s your chance to bail if you haven’t beaten the game yet. My advice: bookmark this article, and be sure to come back to it once you beat The Phantom Pain, because the video is essential if you want story closure for some of the game’s characters.
Eindelijk The Final Countdown als heli muziek. Ook Maneater gevonden terwijl ik aan het rondneuzelen was. Nu Take On Me nog en ik heb foute muziek genoeg.
Top! Heb paar filmpjes bekeken van missions op S rank, maar daar is geen zak aan, totaal niet leuk. Zo ongeveer een basis inrennen, objective voltooien, wegwezen en ik 8 minuten klaar. Speel liever slow en adaptive, gewoon leuker. En probeer zoveel mogelijk te exploren en te pakken. Heeft al genoeg scary moments opgeleverd
Heb ik ook hoor. Neem ruim de tijd voor mijn missies.. Heb net nog even Ground Zeroes tussendoor gedaan. Wil Kojima op de MB hebben
Oh maar dat heb ik ook wel hoor. Echte voldoening is idd te halen door niet gezien te worden en dus flink rondsneaken. Maar ik mis echt het verhaal en naast het toffe sneaken in die enemy camps is de open wereld dodelijk saai en dat had niet gehoeven. Maar ja.
Motherbase spoiler: Spoiler Zijn jullie de speciale patient al tegengekomen? Geen idee of tijdens de story het automatisch gebeurt, maar ik heb het ontdekt tijdens rondwandelen op Motherbase.
Kans is klein, want waarom zou dit dan op de CE disc staan als ze het toch uteindelijk gaan uitbrengen? Ik wil niks spoilen maar ik heb het spel al een tijdje terug compleet uitgespeeld, maar het zal je minder teleurstellen als je alle missies hebt gedaan en de video bekijkt.
Aight!! Maar ben nog ver van uitspelen verwijderd dus komt wel goed wat een game wat een game Edit: Heb mijn fulton device naar lvl 3 geüpgrade maar ik kan alleen lvl 2 selecteren.. Iemand een idee? Edit: Gevonden
Combinatie van de twee. Daarom zit Michael Jackson's muziek zeker niet in de game? Ik bedoel, 1983 kwam Billie Jean uit bijvoorbeeld. Dat zou echt episch zijn geweest.
Ja idd, heb MJ ook altijd al bagger gevonden... @ Jorrie Heb jij btw al een sterkere demper gevonden voor je tranq?
Hij heeft naar mijn idee wel een paar leuk tracks, maar merendeel vind ik ook niets. Product van zijn vader helaas, maar Billy Jean of een andere grote hit van hem in de game zou ik wel vet vinden.
Nope! Ik zag wel dat 2 levels hoger er een upgrade is voor je pistool die een onbeperkte silencer heeft dus dat is wel nice.