1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat is zeker nice ja!!

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zit Here's To You er weer in? Had hem in Ground Zeroes dacht ik.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn! Net wel een F### momentje. Prisoner extracten side op. Heb de prisonor op mijn schouders, zat op de 1e verdieping en wil met haar eraf lopen/springen. Dat kan/mag blijkbaar niet, dus wat gebeurt er, ik val eraf en kom aan de rand te hangen en de prisoner ligt half op, half over de rand. En alle soldaten zijn gealarmeerd.. Ik trek me snel op en ga ff in dekking zitten. Hoor ik ze over de radio zeggen dat ze de prisoner hebben gesecured. Krijgen ze als response om de prisoner te killen! En inderdaad, rattatataaatat, dag prisoner! Mission failed :X :D

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Afgelopen woensdag papa geworden voor de 2de keer dus veel metal gear zit er niet in. Ben pas bij de 6de missie ;)
    Kan ik het iig niet rushen :)

ExoSkeleton en Rienbu vinden dit leuk.
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gratz!! Jongen of meisje ?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Product van zijn vader? Begrijp even niet precies wat je daarmee bedoelt?

Verder kan ik er serieus niet in komen dat iemand MJ bagger kan vinden. Dat iemand gewoon niets met de muziek heeft...uiteraard is dat mogelijk, maar hoe de hel is het bagger? Oprechte vraag :), want je hoeft zijn teksten en muziek niet de shit de vinden, maar je moet toch kunnen erkennen dat bepaalde teksten verdomd nice zijn of bepaalde clips zoals Thriller. Bagger....daar versta ik heel iets anders onder.

Dan over de game weer. Die missie Red Brass. Is het de bedoeling dat je die story missies meerdere keren doet? Want ik kan bijvoorbeeld een paar dingen niet in 1x doen.

Eliminate the three commanders
    Extract the three commanders

Maar je kunt ze niet meer fultonnen wanneer ze dood zijn toch? Dus kortom..opnieuw de missie doen, ze knockout rammen en dan fulton?

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Btw tip speel de game ook op je verjaardag je krijgt dan een toffe verassing zoals ik vandaag kreeg! :D

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Gefeliciteerd nog bae<3 xoxo

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een in-game meeting met Kojima? :eek::+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het kan. Het hoeft natuurlijk niet om de game uit te spelen, maar het is dan puur voor jezelf om alle mission objectives te halen.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ALs je ze knockout maakt en fultonned dan haal je beide objectives. Ik extract altijd de enemies die ik moet killen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat deed ik in een van de eerste missie ook, ook al stond er eliminate enemy soldier. Dus knockout + fulton telt voor een kill? :)

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Gefeliciteerd man.

Je wilt niet weten hoeveel mensen MJ bagger vinden vriend ;). Ik heb een hekel aan (de meeste) popmuziek.
    Heb respect voor de producties en voor de lyrics. En laten die 2 dingen nou net niet van hem komen, althans de producties dan . Meen dat zijn teksten ook geschreven werden voor hem.
    Hij kon wel episch dansen. Videoclips in het algemeen heb ik nooit gekeken.
    Gasten als bv Radiohead., daar heb ik ontzettend veel respect voor.. :)

Maar sorry voor de off-topic reactie :)

Edit:

Typo

Laatst bewerkt: 7 sep 2015
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Precies, en ik erger me dood aan die 'hee-hee' en dat soort dingen. Dan valt al de helft af van zijn muziek :+

Ontopic: Heb nu de meeste defense dingen voor mijn FOB in productie, alleen de Smoke drone heb ik nog niet maar daar zal ik eerst ook niet aan toe komen omdat die een aardig hoog level nodig heeft :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag dat muziek/geluid keuze van je heli van invloed kan zijn op vijanden. Vanmiddag mijn gevonden casette waar iemand op de wc zit eens gebruiken bij mijn heli en dan als back up oproepen in een base. Kojima please ik verwacht Akiba praktijken uit MGS4. :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die zijn niet voor je heli. Die dingen zijn voor je iDroid en kunnen soms handige dingen veroorzaken. Die met iemand op de wc is bijvoorbeeld voor als je gespot bent en je vlucht een wc in -> speelt het bandje af, dan gaan ze weer verder met waar ze mee bezig waren. Je hebt bijvoorbeeld ook bandjes die bepaalde vijanden in slaap sussen.

Fiasco vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering zeg, wat kun jij klagen. En vragen.
    Je bent nog maar bij missie 6.....

Nee zit er niet in, was puur GZ theme.

Gister Ultravox gevonden, Dancing With Tears in My Eyes....klassieker.:cool:

Nog geen missie op S rank, maar dat komt omdat ik dus ook echt de tijd neem voor een missie en veel uitkam.

UpInSmoke0611 en Servantes vinden dit leuk.
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Valt me ook wel op ja. BK kijkt wel érg kritisch naar deze game haha, imo.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hier ook zo. Krijg altijd een A. Ik doe ook lekker veel en ben lang bezig. Die rank boeit eigenlijk helemaal niet ...

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Here's to you zat trouwens ook in MGS4, wel een andere versie.

De verhaallijn gaat nu echt mooi los, alleen jammer dat ik in een ontzettend spannend stukje moet ophouden 8)

Deel Deze Pagina