Staat erbij. Sowieso voor development nodig en wat andere dingetjes die dus in de beschrijving staan.
Best raar dat er zoveel gevraagd wordt eigenlijk, want deze game legt dingen echt goed uit. In elk menu op de linkerhelft van het touchpad klikken en je krijgt een berg info. Dmv de vierpuntdruktoets kun je verder bladeren..... Achja, instructieboekje is zooooo vorige eeuw, maar toch mis ik ze. Die van MGS waren altijd tof.
MGS legt alles goed uit en breidt de mogelijkheden echt langzaam, stap-voor-stap uit, maar het is ook gewoon écht veel. Ik vergeet in het veld ook altijd wat er allemaal wel niet mogelijk is. Je ontwikkelt een eigen speelstijl en vergeet dan helemaal dat je ook een doos kunt gebruiken, of enemies ook op manier x zou kunnen luren. Fantastisch. Overigens vind ik het ook heel tof dat deze game vooral moeilijk is omdat ik het mijzelf zo moeilijk maak. Ik wil geen kills maken, ik wil niet voor alles mijn Tranq gun gebruiken, ik wil geen support helicopter, ik wil niet gezien worden... ja, dan duurt iedere missie wel wat langer.
Ik gebruik ook een hoop niet. De doos niet. support heli, alle damage wapens. Bedoel moet wel een beetje stealth blijven ipv full combat. Gebruik wel c4 om radar enzo te destroyen. Heb nu ook quiet als buddy, maar ben er nog niet over uit of ik haar handig vind. Net main mission 17 afgerond ...
Als de helikopter me nu komt ophalen speelt 'ie 'Take on me' af Wat kun je trouwens doen met die turrets en grenade launchers die je via zo'n ballon kan ophalen?
verkopen kan in ieder geval, weet niet of die ook allemaal op je MB komen te staan of dat dat een vast aantal per platform is standaard. Dus ik ben nog een beetje huiverig om ze te verkopen
Ik weet ook niet , ik heb haar nu ook. Ik mis DD nu al. Heb wel paar keer support heli gebruikt toen het fout ging. Gewoon voor de verandering.
Die heb ik nu ook eindelijk voor haar. Moest je eerst bond op 80 hebben ... Ik had 16 afgerond, niet 17. 17 is de eerste missie die me headaches geeft. Probleem is steeds tweede target, die krijg ik niet gevonden op tijd en dan is het game over
Ik kan deze game dus echt niet rustig spelen. Iedere keer zit ik weer op het puntje van de bank ipv comfortabel achterover.
hehe! Dat valt hier gelukkig nog wel mee. Tenzij bepaalde elementen in het spel komen Spoiler Grote mechs, skulls , dan zweet ik ook peentjes Missie 17: Vind ik het tweede target, die mag ik niet fultonnen, dus ik roep de heli, sluip er ongezien naar toe met dat manneke op mijn rug en hop samen tevreden de helikopter in. Vast met een warm hart mijn S rating tegemoet zien. Blijkt dat met het afleveren van die tweede er nog een derde objective bij kwam. ik had dus weer uit de heli moeten springen. Mission Failed
Waarschijnlijk vloeken in de kerk Maar door MGS krijg ik ook weer zin in Splinter Cell Blacklist, doe maar een geremasterde versie hoor Ubisoft
Er komen wel missies (die je al gedaan hebt) met een extra moeilijkheidsfactor, zoals inderdaad total stealth, extreme difficulty etc. Missie 50 is lastig, steeds op het eind ga ik dood
Ik zag eerder deze week trouwens in Berlijn iemand met een arm-prothese. Die jongen had ook een rood-metalen prothese, precies zoals Big Boss. Dus ik kijk hem echt met grote ogen na, maar volgens mij vatte hij mijn fascinatie niet zo goed op.
LOL! Net een outpost de stuipen op 't lijf gejaagd echt fantastisch! Heb de communicatieapparatuur vernield dus backup voor hun is geen optie. Steeds ff jezelf laten zien en iemand killen zodat het luchtalarm afgaat en dan snel weer verstoppen. Heb ze nog nooit zo gestresst over de radio horen praten!