1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.887
    Leuk Bevonden:
    2.080
    Blacklist is geweldig idd.
     
    Nol vindt dit leuk.
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gebruiken jullie de stun arm wel eens ? Ik nooit. Zie het nut er tot nu toe niet van in boven CQC grab bijvoorbeeld ...
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik gebruik hem ook nooit inderdaad.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ook niet. Snap ook niet waarom ik dat ding ook iedere x upgrade.. Het is de drang denk ik :+
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Quiet als buddy is soms wel handig, maar gebruik zelf het meeste D-Dog.:cool:
    Die vind vijanden (en gevangenen) sneller dan mij met binoc.:D
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik begin stealth ook steeds meer door te krijgen. Ben inmiddels een stuk behendiger geworden met de tranq gun... Een week geleden speelde ik de game nog alsof het Unreal Tournament was :+

    Toch vreemd hoe onwennig deze game aanvoelt ten opzichte van de vorige MGS games. Heb MGS2 destijds op de allerhoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld.

    /Edit: Ben meer aan het kloten met de Side Ops missions om de game een beetje onder de knie te krijgen. Ben nu bij de 6 of 7e normale missie.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij heet DD man...
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, gisteren mission 19 of 20
    Eerst die prisoner uit dat kamp geextract, helemaal silent. Weet silent die mine in te komen. Bevrijd die 5 kids en dan begint de ellende. Weet ik gelijk weer waarom ik zo'n hekel heb aan escort missions in games. Het werkt bijna nooit goed. Nu ook weer. Als ik ze vraag te wachten, wachten ze niet en nog erger, halverwege, willen ze helemaal niet meer. Geen kant op. Met als gevolg dat de in slaap gebrachte soldiers achter ze weer wakker worden en ze ontdekken. Paniek, dus ik moet ff full force (zonder lethal weapons, die heb ik niet bij me) ingrijpen. Daardoor ontdekt de heli ons. Moet ik een RL in laat vliegen. Vernietig de heli, maar nog steeds moven ze niet. Ik maak tot aan de landing zone alles vrij. En na tig pogingen beginnen ze weer te lopen. Bij de landing zone spawnen ineens weer vijanden die ons onder vuur nemen. En tot grote ergenis kunnen die kleine mannen, die de hele weg hebben gelopen, niet zelfstandig de heli in, maar moet ik ze stuk voor stuk erin dragen terwijl ik onder vuur lig. De RL maar ff gebruikt om wat stilte te verkrijgen :)En toen die kids erin! Man man man, wat heb ik lopen schelden :x Toch nog een A rating ...
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had een S rating met die missie. Bij mij ging alles uitstekend en vind het een van de veste missies so far
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Oooooh, ik kookte echt na het eind van die missie :D
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.098
    Nogal logisch :+
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik niet :)

    EDIT
    Zijn er speciale tactieken om die Heavy Infantery poppetjes non lethal te pakken? Ze hebben helm met visor op en dikke armor. Tranq gun en zelfs quiet Met tranq sniper doet ze niks. Stun/sleep granaat werkt wel, net als natuurlijk CQC. Nog tips ?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Mijn game loopt vast omdat het saven niet lukt, hij geeft dan aan dat ik de savegame moet verwijderen en opnieuw de game moet opstarten maar ik kan de savegame helemaal niet vinden. Moet ik nu de hele game verwijderen?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.098
    Dus jij vind het niet logisch dat je van je eigen basis dingen gaat extracten en dat je het er dan niet bij krijgt? :+
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik zou het plausibel vinden dat containers die op Command center staan nog niet geproccessed zijn en nog naar de juiste afdeling zouden moeten... vergezocht ?
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.714
    Ja, want ze staan op het eiland van de Base Development afdeling. ;)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou... er liggen wel rough diamonds verstopt. Die tellen wel! Toch?


    Over Quiet:
    "She breathes through her skin, that's why she refuses to wear clothes."

    LOL, cool story bro. Die Japanners toch.... 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2015
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Diamonds tellen zeker wel ja.En ik begrijp dat gaandeweg ook bepaalde deuren open gaan, dan brandt er een blauwe lamp ipv rood ...
     

Deel Deze Pagina