[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb nog nooit Metal Gear gespeeld, maar dit ziet er vet uit.
    En eh......Kiefer Sutherland....WTF??? Geweldig!

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Extended trailer gezien en het zal wel aan mij liggen maar wat een smakeloze shit. Waterboarding, ziekelijk martelen, kindsoldaten, referenties naar Guantanamo Bay en dat met realiteit benaderende graphics in een spel van Kojima. Deze zaken hebben zeker een plek in media maar niet op deze manier.

Ik zie even niet hoe dit onder 'epic' valt.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    for real? Ik heb mgs5 een beetje gemist tijdens E3 omdat ik te laat aanhaakt bij de MS conferentie

maar als dit de onderwerpen zijn die Kojima aan denkt te kunnen snijden moet hij zich misschien nog maar eens achter de oren krabben

ik zeg niet dat het niet kan in games , maar hij is er niet de schrijver naar om dat smaakvol/integer te kunnen brengen

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn gewoon cutscenes. Dus je kan het ook vergelijken met een film?
    Heb je op Neogaf lopen surfen btw? :+

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis een spelletje. En een film is een film..

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Tsja, het is maar een game inderdaad..

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja die martel cut scenes zien er wel nasty uit, maar goed. Net als dat stukje dat er iets uit iemand zijn/haar buik wordt gehaald.

Overigens het stukje bij 09:25 lijkt op de omgeving uit Metal Gear Solid 2?

Hier nog een stukje info:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow ja dan spelen ethische kwesties en respect natuurlijk niet meer. 8)

@Hybrid: niet in de eerste instantie, trailer tijdens cardio op de sportschool gezien. Later wel op zoek gegaan naar een discussie over deze trailer. Daar is de mening over het algemeen ook positief. Niet in lijn met mijn mening dus. Maar hoezo?

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Een heel stuk minder, net als die ophef toen met MW2 met die vliegveld scène, ophef om niks imo.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het gaat mij niet zozeer om nasty, het gaat mij om de referenties

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk zie ik het probleem niet eigenlijk. Games worden al meer zoals films. En Tarantino doet het ook gewoon. Zeker in zijn laatste twee films. En dat word ook als epic gezien. Ik weet niet waarom het niet in games kan zitten? :)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een game doet toch "iets" goed als jij "ziek/zwak/misselijk" word van bepaalde scenes? Althans, zo zie ik het. Hoe dichter bij de realiteit ... hoe meer mensen een "connectie" voelen.

"Shit man! Zag je dat? Dat was net als een paar maanden geleden in ..."

;)

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het juist goed dat er niet omheen gedraaid wordt; dit soort shit gebeurt echt en hoeft men niet te vergeten.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    08:25 bedoel je? Dat is Mother Base, de basis van MSF en Big Boss. Lijkt inderdaad enorm op Big Shell:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh nice, dat wist ik niet. Als ik het zo zie dan lijkt het verdomd veel op de Big Shell inderdaad.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat eerst te denken wat we in de trailer zien waar die Miller redt, Ground Zeroes ging worden. Maar dat zal wel niet het geval zijn want in die trailer heeft die al die bionic arm en niet de hele gameplay was in de avond. Kojima zei dat Ground Zeroes in de avond en nacht afspeelt en kleinschaliger is. Dus ik denk dat ground zeroes die alle eerste gameplay is wanneer die ook zegt "kept you waiting huh" en daar mist die zijn arm nog niet. Alleen vond ik hem daar wwel een stuk ouder dan in de laatste trailers.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik zag iemand gisteren trouwens Peace Walker streamen, en dat zag er nog best uit als een toffe game. Iemand enig idee hoe het verhaal in die game is?

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Heeft Snake trouwens een Super Smoker 8) (extended trailer @5:22), toch nog iets moreel verantwoord :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de story in Peace Walker een van de tofste. Jammer is alleen het gemis van de cutscenes dat had het nog beter kunnen maken imo.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gruwelijk. Ik ben nu bezig ermee. Het is wel een psp game. Dus veel cutscenes zijn soort van cellshaded comics. Voor de story kan je beter Peace Walker niet overslaan

Deel Deze Pagina