1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Same here. Ik hou echt van MGS maar MGS V vond ik (afgezien van het begin) gewoon echt niet boeiend. Ik snap wel heel goed dat veel mensen het geweldig vinden, maar ik geloof dat mijn conclusie is dat ik open wereld games niet lang leuk vind. Het gaat me vervelen, en ik denk dat ik gewoon niet zo goed kan omgaan met teveel vrijheid.

Ik heb de game dan ook verkocht en koop de volgende grote open wereld game gewoon weer om er na een week of 2 achter te komen dat ik het niet langer dan een uur kan spelen en daarna nooit meer aan te raken.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Lol....wtf.

allstyles vindt dit leuk.
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb verhaal op wiki gelezen en wat cutscenes en einde op YouTube gecheckt. Scheelt me gigantisch veel nutteloze tijdverspilling. Jup, sorry Kojima, maar sandbox heeft Metal Gear voor mij verpest. Uiteindelijk wat ik al had verwacht qua verhaal, beetje meh.

Ik game sowieso amper en kan mijn aandacht amper tot niet op een game houden, dus als je dan ook nog eens vrij bent om te doen wat je wil dan ben ik hersendood in een minuut en heb ik geen zin meer. Gameplay technisch dus totaal niet slecht, alleen boeit het mij niet. En als de gameplay dan voor mij niet boeit en de spanning, verhaal en cutscenes er ook amper zijn dan kan ik niet anders zeggen dat ik dit een matige Metal Gear-game vind.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij hebben de mensen die klagen over de opzet van deze game Peace Walker gemist? Je had jezelf dan een hoop tijd en teleurstelling bespaard in deze game. Dit is niet de eerste MGS met zo een missie opzet

Matrix vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.007
    In hoeverre is Phantom Phain extreme fictie? Zag wat van de proloog voorbij komen wat mij totaal niet aansprak. Gaat dat heel de game zo door? Want ik vond Ground Zeroes wel zeer vermakelijk.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Grotendeels gewoon "realistisch" met wat rariteiten zoals mannen aan een ballon vastbinden.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    De proloog van deze game! _O_:eek:

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    True, maar Peace Walker had een beter verhaal....werd ook beter/mooier verteld.
    Dat is het enige minpuntje van deze game; het gebrek aan een MGS waardig verhaal.
    Het wordt nooit écht 'typisch MGS' op de proloog na misschien.
    Er zijn wel momentjes, maar niet zo episch als voorgaande delen imo.

That said; ik vermaak me nu al een goede 180 uur met deze game dus iets doet het wel goed.:+

Wat sprak je niet aan dan?

In principe is de game verder meer GZ dan de Proloog...

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.007
    Houd niet zo van fictie. Het begon heerlijk maar toen die "man on fire" geïntroduceerd werd ben ik compleet uit de beleving. Spreekt me totaal niet aan hoe hij alles overleefd, alles vernietigd, op vuurpaarden door de lucht zweeft en gigantische walvisachtige gevormd door vuur uit de grond komen en helikopters uit de lucht beuken..

Ik zie games graag zo dicht mogelijk tegen de realiteit aan, anders ga ik niet helemaal op in de game.. met uitzonderingen daar gelaten

Laatst bewerkt: 24 sep 2015
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik neem aan dat je nooit eerder een MGS game hebt gespeeld? :+

Maar ja, er zitten bepaalde bovennatuurlijke vijanden in en regelmatig fictie maar de core gameplay is gewoon tegen normale vijanden.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb aardig wat uurtjes in de game zitten en het bovennatuurlijke komt bijna niet aan bod.

Zelf ben ik nu bij mission 14.. pff op de een of andere manier kom ik er niet doorheen.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ja, als je bij missie 14 bent ben je ook helemaal niet ver :+

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar zitten de problemen in dan? Tis een redelijke standaard missie, niet echt speciale dingen ...

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet door de game komt :+.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Amai :) Daar kan ik hem niet mee helpen ;)

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Domme vraag, maar na missie 10 krijg ik geen nieuwe missies meer. Waarschijnlijk is er een keer gezegd wat ik moest doen toen ik niet op zat te letten. Iemand enig idee?

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Gok dat je terug moet naar Mother Base. Dus je op laten pikken door de heli en dan kiezen om naar MB te gaan.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft het zin te investeren in een security team en security equipment wanneer je geen PS Plus abo hebt? Met andere woorden, word je ook "offline" aangevallen door NPCs?
    Ik durf niet meer zo te Googlen, want ik blijf maar spoilers tegenkomen. |:-

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Volgens mij kan je wel aanvallen/aangevallen worden zonder PS+. Door echte spelers dus.

Ik kwam net mijn eerste random S gast tegen :cool:

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zolang je in het begin offline kiest kan dat niet. Gewoon decline kiezen dus ipv accept in de eerste pop-up en klaar.

Deel Deze Pagina