Dus als ik het goed begrijp is het zonder PS Plus zo geregeld dat - je wel aangevallen kunt worden (en dus verliezen kunt draaien) - je je daarom wel moet verdedigen (en dus kosten maakt) - maar anderen niet kunt aanvallen (en dus geen winst kan maken) Nou... thanks Konami. Dan zet ik hem wel op offline ja.
Er is een side op die geel gekleurd is (Find Emmerich), die moet je eerst doen, dan gaat het weer verder!
Dammit!! Haha, heb net een kleine dus dat is echt af en toe een missie tussen het gejank en de flesjes door ps: vrij standaard missie maar ik wordt steeds gespot en doe dan weer opnieuw.. denk dat ik er gewoon niet rustig genoeg voor kan gaan zitten.
Ik zit nu ook op 110 uur. Had even een break maar zit er weer vol in. Zit vast bij de bossfight met Spoiler sahelantrophus . Krijg hem op de laatste 10% maar iedere x krijgt ie mij down. Irritante is dat het zo'n lange fight is
En dan kan je hem later ook nog op Extreme doen Ik vond het in de normale stand wel wat meevallen, goed op zijn zwakke punten richten, onder andere op zijn rug.
En de boss is down. Wel een hele vette bossfight btw. Liep het mijzelf weer eens onnodig moeilijk te maken Edit: Die cutscene... Holy shit wat is deze game vet.
De extreme, stealth only en andere varianten van oude missies zijn optioneel? Of moet ik die ook afronden? Heb geen missies meer
Voorzover ik heb gehoord zijn die optioneel, maar niemand weet het 100% zeker. Je moet er sowieso voor zorgen dat je genoeg side ops doet, want eens in de zoveel tijd verschijnt er een gouden/gele side op die nodig is voor mission progression.
Ben redelijk up to date qua sideops dus speel het dan snel vrij denk ik. Tapes zijn erg vet om te luisteren. Geeft veel voldoening storywise. Alleen hoef ik de woorden Vocal Cord Parasites niet meer te horen. Kort die shit af Kojima
Uitgespeeld.. Althans de storymission.. Waanzinnige game, verhaal ging op een geven moment een beetje te ver, beetje jammer. Heb er uiteindelijk 130 uur ingestoken heb mij in tijden niet zo goed vermaakt met een open world game. Voor mij is dit naast Bloodborne de topper van het jaar.
Heb die missies idd gelaten voor wat ze zijn. Wel 2 Total stealth missies gedaan. Denk dat ik die andere missies nog wel ga proberen.
Over de story (mission 30 ongeveer) Spoiler Ethnic cleansing based on language, vocal cord parasites ? Really ?
Na missie 31 Spoiler Had de game ook afgelopen mogen zijn van mij. Veel mission rehashes, bleergh. Moet ook nog 60 side-ops, wow. Ben dus nog wel ff bezig ben ik bang. Side ops blijven leuk, maak er vaak veel meer werk van dan het is. Alles en iedereen fultonnen, outposts capturen, en de boel leeg roven
Ook net missie 31 afgerond. Spoiler De bosses van MGS 1, 2 en 3 waren super iconische characters en gevechten die je je nu nog herinnert. De bosses van MGS V zijn net als die van 4: Ohja, de skulls... eh, welke ook alweer? Ohja, die ene met die mist. Of, eh, hadden ze allemaal mist? Geen idee, alweer vergeten. Dat gezegd hebbende, de boss fights tot nu toe zijn wel lekker pittig! Ik heb een hele avond zitten stoeien met Sahelanthropus. En meteen een S-rank, hoppa!