1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook voor een S-rank?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik ging er gewoon langs en had S rank.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De eerste optie levert je een S-rank op, als je de rest ook goed doet natuurlijk :D

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Gelukkig well, niet een keer ontdekt :cool:

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een zonde dat Missie 51 niet in de game zit. Dat is precies de conclusie waar ik op wachtte: Wat gebeurt er met Eli? De cutscenes die zwerven over Youtube zijn fantastisch.

Het Phantom verhaal verklaart ook wel een cassette tape waarop stond dat Eli en de Boss geen DNA match waren. Blij toe. Ik vond dat toen zo ergerlijk! 8)

Daz en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke video is dat ?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! ZO ff kijken :)

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het einde doet me ook weer realiseren dat eigenlijk alle puzzelstukjes er lagen om een super meeslepend en intrigerende ervaring te presenteren. Maar al die filler missions... en matig-aansluitende cutscenes; chapter 2 is gewoon niet af. Ik ben zo nieuwsgierig wat er tussen Kojima en Konami is gebeurd. Het kán niet anders dan dat die breuk invloed heeft gehad op het eindproduct.

Mooi artikel, maar iets te fel (ik vind het einde wél tof): http://gamingbolt.com/konami-and-ko...ontent-in-metal-gear-solid-5-the-phantom-pain

Laatst bewerkt: 15 okt 2015
  10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ja, daarom mist überhaupt al missie 51. Er gingen ook geruchten dat er een chapter 3 was, maar ja, die is nooit gekomen :+

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Duidelijk dat er om een of andere reden geen tijd/geld/zin meer was om de game verder te ontwikkelen. En dus een matig en half af chapter twee en missende missions/verhaal. Hoe is eigenlijk dat mission 51 geleakt ?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Staat op de bonusdisc van de Special Edition

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hier een conspiracy theoru:

Kojima used hypnotherapy on one of Konami's programmers, tricking him/her into thinking they were Kojima. The phantom Kojima built up the development team behind TPP while the real Kojima has been working on the true MGS V. In the dispute between Konami vs. Kojima, it is actually the phantom taking the fall while real Kojima continues to operate. Little does he know that the whole premise of MGS was not his own idea but rather suggested to him by a network of AIs.

8)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Uitgespeeld.

Zo zonde van dat rare einde. Ik vind het jammer dat je niet met de 'echte' Big Boss speelt maar met een 'Medic' die denkt dat hij Big Boss is, kan toch ook niet dat hij opeens alle skills en ervaring van Big Boss' verleden heeft? En dat stuk dat Eli en de Metal Gear weggaat, liet ook vraagtekens achter. Gelukkig heb je dan nog de missie 51 die op internet rond zwerft, ook raar dat dat niet in de final game zat. Who's to blame? Kojima? Konami? Geen idee.

Vraag me af of dat nog ooit op DLC uit zal komen. Nu ben ik wel benieuwd naar de gebeurtenissen tussen TPP en Metal Gear 1. (Outer Heaven, Solid Snake, Liquid)

Ook gaar overigens dat Paz niet de echte Paz is. En ik ben ontzettend verward over de situatie tussen Big Boss en Zero. Spoiler MGS4:
    Big Boss doet letterlijk de stekker uit Zero in MGS4, maar in TPP helpt Zero hem, ook al weet Big Boss er niks van af en wil hij Zero dood hebben?

Gruwelijke game hoor, maar erg zonde van het einde, de cut content (mission 51, chapter :cool:.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is misschien idd wat ver. Maar
    Die medic was BB zn beste soldier geloof ik. Hij staat ook naast hem op die foto in de ACC maar die hoek is weggevouwen waar die medic staat

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    True, maar toch jammer. Wel grappig dat ik nu besef wat "V has come to" betekent..

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oops, @Daz, nu las ik per ongeluk een spoiler over een side-op storyline die ik nog niet had afgerond. 8) Damn it.

Ik vond de twist eigenlijk wel tof. Een beetje zoals Sixth Sense. Je speelt het hospitaal opnieuw en wanneer Ishmael zegt "I'm you" vervloek je jezelf al! Hoe had ik dat kunnen missen?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Over Paz? Sorry, ik dacht dat je dat al wist, omdat je het spel al had uitgespeeld. (Komt namelijk naar voren in een casette tape)

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Speelt er hier iemand wel eens online? Had MGO nog nooit gespeeld, maar vind het concept wel vet, alleen uitvoering is beetje matig. Veel disconnects, erg korte potjes en weinig stealth.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel het regelmatig met een maatje van me, ben met mijn main character (PS4) level 26 ofzo. Meeste potjes zijn chaos, ligt er ook aan of je met Rush aan of uit speelt. Die disc modus en comm control bieden wel veel ruimte voor stealth, dat is wel echt tof als je in zo'n potje komt waar iedereen stealth speelt.

Disconnects heb ik geen last van gehad nog, tenzij de host zelf weggaat. De lengte van potjes valt ook in te stellen. ;)

Deel Deze Pagina