Er zijn geruchten dat Christian Bale de rol van Snake op zich gaat nemen. Maar dit zijn geruchten he. Persoonlijk vind ik hem een enorme goede acteur en ik zou het niet zo erg vinden als hij Snake speelt. Ook qua stem is hij goed voor Snake(lees: Batman begins, als hij zijn stoere stem toont ). Hier een foto van hem:
Hij heeft wel wat weg van Solid snake uit mgs1 vind ik(daar had Snake nog wat korter haar he ).
Maar Kameo's opmerking vind ik ook wel zeer goed. Eric Bana zou idd ook enorm goed zijn voor Snake, had ik nog niet bij nagedacht, maar Eric Bana qua stem, uiterlijk,... zeer goed .
En Hugh Jackman(uit X-men, Van Helsing,...) lijkt me ook wel goed eigelijk.
Ik weet niet of jullie de 3de x-men film gezien hebben,maar op een gegeven moment staat hij daar op het "battlefield" met een sigaar in zijn mond, juist Snake ):
edit: Owja, aan zero inverband met Kurt Russel: Mmm, ik denk ook dat Kurt Russel te oud geworden is. Maar als hij jonger was, was hij perfect voor Snake, hij is trouwens ook het personage(uit Escape van LA en New York) waar Hideo Solid Snake heeft van afgeleid. Hij verwijst er ook naar in mgs 2 .
Hier een foto van Kurt Russel, toen hij perfect was voor Snake:
Toen was hij Solid Snake himself , maar nu:
Hij is echt oud geworden. Escape from LA was van de eind jaren 70 ofzo als ik me niet vergis, anyways, spijtig dat hij te oud is...
Laatst bewerkt: 9 jun 2006