Metal Gear The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeroine 83, 8 jun 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is het dan officieel bevestigd : er komt een film gebaseerd op de Metal Gear Solid serie van Hideo Kojima.

Opmerkelijk is wel dat Hideo al gezegd heeft zelf op geen enkele manier betrokken te zijn bij de totstandkoming van de film. "Dit laat ik liever aan de echte filmregisseurs over", aldus Kojima.

Er is verder nog niet bekend hoe de film precies gaat heten of welke acteurs/actrices de hoofdrollen gaan vervullen.

Bron : Official PlayStation Magazine

Hmm dat vetgedrukte vind ik wel jammer opzich, maar zolang Uwe Boll de film niet maakt heb ik er nog wel vertrouwen in 8) :+

Goed mensen, speculeer er maar op los :cool: Wat kunnen we verwachten, waar moet de film over gaan, wie gaat de rol van Snake vervullen etc. Ikzelf zie Kurt Russell wel voor die rol aan, maar das een persoonlijke mening. Als er tezijnertijd meer bekend wordt over dat film kun je dat uiteraard ook in deze thread kwijt :)

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Kevin Costner 8) das imo wel een toffe snake :9. Voor de rest.. Ik vraag me af wat voor film het moet worden, thriller ? , actie (god hope not dat zou de game geen eer aan doen)

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet niet wie Snake zou moeten spelen Kurt Russel zou kunnen maar hij is nu wel een beetje oud.
    Ik zou willen dat de film over Metal Gear Solid 1 zou gaan en geregiseerd word door echt een fan van die game.
    Ik wil wel dat de film lang duurt 2 en een half tot 3 uur want metal gear solid heeft zo'n mooie verhaallijn.
    Uhm de doos moet erin verwerkt worden Snake moet echt 1 keer in een doos schuilen in die film.
    Er moet dus ook wat humor in niet teveel natuurlijk maar net genoeg om het gevoel te hebben dat het echt om metal gear solid gaat.
    Ook codecgesprekken zouden leuk zijn hehe en Metal gear zelf moet natuurlijk indrukwekkend eruit zien.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind dat Will Smith de Snake moet spelen.. 8)
    Nee ff serieus, ik zou niet weten wie zijn rol moet spelen. Heb niet zo'n grote ervaring enzo met films dat ik allerlei acteurs weet te noemen.

Van de film hoop ik dat het er erg op gaat lijken zoals in de games. Ook dat hij in de film ook patriots pakt etc. En coole vijanden.. Wauw, ik hoop dat deze film top wordt.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    tom cruise had wel iets weg van snake in MI:2 maar ik vind hem te beroemd, neej ze moeten echt een snake kiezen, op dit moment weet ik daar geen acteur voor, als regiseur? spielberg zou er iets mooi's van kunnen maken en ik denk JJ Abram ook wel, ze moeten het denk ik wel een trilogie maken want alleen dan kun je de verhaallijn van snake echt goed uitleggen. Wel beetje zwak Hideo dat hij er niks mee wilt, hij heeft wel een regieseur opleiding gehad duss...

6. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kiefer Sutherland als Snake!!

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die is te breed :+

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet, maar ik vind Bruce Willis wel wat voor de rol van Snake.
    Is gewoon een stoere gast.
    Zou heel goed passen.

Eric Bana kan trouwens ook heel erg goed. Ik vind zelf Eric Bana erg geschikt.

En Tom Cruis lijkt er ook wel erg veel op.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn geruchten dat Christian Bale de rol van Snake op zich gaat nemen. Maar dit zijn geruchten he. Persoonlijk vind ik hem een enorme goede acteur en ik zou het niet zo erg vinden als hij Snake speelt. Ook qua stem is hij goed voor Snake(lees: Batman begins, als hij zijn stoere stem toont}:] ). Hier een foto van hem:
    Hij heeft wel wat weg van Solid snake uit mgs1 vind ik(daar had Snake nog wat korter haar he :)).

Maar Kameo's opmerking vind ik ook wel zeer goed. Eric Bana zou idd ook enorm goed zijn voor Snake, had ik nog niet bij nagedacht, maar Eric Bana qua stem, uiterlijk,... zeer goed :).

En Hugh Jackman(uit X-men, Van Helsing,...) lijkt me ook wel goed eigelijk.
    Ik weet niet of jullie de 3de x-men film gezien hebben,maar op een gegeven moment staat hij daar op het "battlefield" met een sigaar in zijn mond, juist Snake :D ):

edit: Owja, aan zero inverband met Kurt Russel: Mmm, ik denk ook dat Kurt Russel te oud geworden is. Maar als hij jonger was, was hij perfect voor Snake, hij is trouwens ook het personage(uit Escape van LA en New York) waar Hideo Solid Snake heeft van afgeleid. Hij verwijst er ook naar in mgs 2 :).
    Hier een foto van Kurt Russel, toen hij perfect was voor Snake:
    Toen was hij Solid Snake himself :D, maar nu:
    Hij is echt oud geworden. Escape from LA was van de eind jaren 70 ofzo als ik me niet vergis, anyways, spijtig dat hij te oud is...

10. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wordt het niet gewoon een japanse productie?

me Tadanobu Asano als snake ofzo :p

11. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uwe Boll wants to make Metal Gear movie

Earlier we discussed Uwe Boll's dreams to release movies alongside their respective games - which, despite the source, isn't too bad an idea. Now comes a new dream of Uwe Boll's that is sure to upset a few Snake fans. In a recent interview, every gamer's favorite director has stated interest in making a Metal Gear Solid movie.

Sure, there exists enough drama in the game to easily make a thriller action flick, but Mr. Boll is not the most reliable director in terms of good filmmaking (in fact, Alone in the Dark and House of the Dead are both listed in IMDB.com's worst 100 films list. Ouch). Then again, Dunegon Siege has a surprising number of stars cast, so who knows? But Uwe does generally get the rights to make whatever video game movies he wants, so if he's interested in Metal Gear, he'll probably get it. Just forewarning.

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hehe Hideo Kojima had al gezegd dat het in ieder geval niet door Uwe Boll gemaakt zou worden.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, hij heeft hem afgewezen :lol:

14. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt mijn fout|:-

Metal Gear Solid (film)
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    Jump to: navigation, search

Metal Gear Solid
    Directed by TBA
    Produced by Konami
    Written by TBA
    Starring TBA
    Distributed by TBA
    Running time N/A
    Language English
    A live-action Metal Gear Solid film was recently announced on a HIDECHAN! Radio podcast by series creator Hideo Kojima.

At E3 2006, the film was listed as under production in the Show Maybe promotional booklet, a parody of the E3 Show Daily and Kojima Productions catalog listing Kojima Production's upcoming games that was both given to expo attendees. Many attendees thought it was a joke, however, on the last page of the catalog was a page-long article on the movie project which shows that Kojima is very serious in making this movie.

Additionally in the article, Kojima assures readers that Uwe Boll will have nothing to do with the Metal Gear Solid movie and GameSpot quotes Kojima as stating in the article: "I have received many offers to adapt Metal Gear Solid. It has taken a long time, but we have finally settled on an arrangement," said the revered designer. "False facts aside, a movie project is underway. I have finalized a Class-A contract with a party in Hollywood." Kojima had not revealed what "party in Hollywood" is involved nor did he reveal any possible directors and stars.

Many fans have speculated that David Hayter, the English voice actor of Solid Snake, could possibly be Solid Snake in the live-action movie since he has done live-action acting in the past with films such as Guyver: Dark Hero. It has also been speculated that Hayter could play a part in the writing process, given his screenwriting experience on the first two X-Men feature films.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou ook wel cool zijn als David Hayter(hij is een zeer goede scriptschrijver...), Solid Snake zou spelen. Stem zou perfect zijn natuurlijk(het is Solid snake he :)).

Hier wat meer info over hem:
    http://www.imdb.com/name/nm0371684/

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wie het gaat worden jongens, heb hier al meerdere geschikte kandidaten gezien voor de rol van Snake :) En idd, Kurt Russell is wel een beetje oud geworden als ik die foto's zo bekijk. Ach ja, misschien was hij nog wel geschikt geweest voor de rol van "opa" Snake als het zou gaan om een verfilming van MGS4 8)

En boss, je weet wat ik een keer gezegd heb he ;) Als de film in de bios komt dan reis ik een keer af naar die gigantische bioscoop bij jullie in Antwerpen....keertje afspreken tezijnertijd ? :cool:

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D Zou wel cool zijn :D. Verwittig me maar binnen een paar jaar als de film eraan komt :D.

Anyways, liefst van al zou ik persoonlijk Hugh Jackman als Solid Snake willen zien. Gewoon omdat, na ik x-men 3 gezien heb, moest ik veel denken aan Snake door hem. Dus positief iets. Maar zo vind ik Eric Bana ook heel cool(goed gevonden Kameo), alleen is die net te Brits om Snake te spelen. En zijn stem is ook ietsje hees zo. En dan Christian Bale vind ik ook zeer goed :). Maarja, heb ik allemaal al gezegd :).

18. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon een complete animatie film zoals FF VIII: advent children, en dan met alle stemme van de game en oowk ut get zelfde uiterlijk van de game

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb net wat zitten zoeken en heb wel wat geschikte acteurs voor verschillende rollen gevonden.

Revolver Ocelot - Rade Serbedzija

Nastasha Romenenko - Uma Thurman
    Cyborg Ninja - Jet Li
    DARPA cheif - Danny Glover
    Kenneth Baker - Anthonny Hopkins

Ik denk inderdaad ook dat Christian Bale de meeste kans maakt om de rol van Snake te gaan spelen. Speelde erg goed in Batman Begins.

Josh Holloway lijkt trouwens ook best wel op Snake.

20. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    haha, neee man Steven Seagal moet snake spele !! :p

Deel Deze Pagina