Kijk hier heb ik wat aan, maar dan moet natuurlijk dit er nog ff achteraan:
Btje jammer. En zoals je zegt is het idd jou mening, de mening van een Nintendo fan, en daarom denk ik niet dat dit ook geld voor niet-nintendo fans.
Het verhaal in de game Halo klopt ook voor geen meter meer als je het spel in co-op speelt. Dat is dan misschien jammer voor het verhaal maar de co-op functie zorgt wel voor een hele zooi extra speeluren. Daarbij kun je voor het verhaal het spel natuurlijk altijd nog in Single Player spelen.
Ja, dat klopt. Maar ik zei toch ook niet dat dat erg is? Ik vroeg (en vraag) me nog steeds af waardoor Metroid Prime zich nu onderscheid van de shooters.
Ondanks julie reacties is mij nog steeds niet duidelijk waarom het zonodig een First Person Adventure genoemt moet worden. Het is bv. leuk dat je veel informatie over de omgeving krijgt door je visor, maar maken dit soort aspecten de game zo anders dan shooters zoals Half-Life. In deze game kreeg je verderop in de game ook nieuwe abilities, moest je ook soms puzelen om verder te komen, maar het is en blijft echter een shooter. Een geweldige shooter welliswaar, en ik zeg ook niet dat Metroid Prime dat niet is, maar ik heb het id dat de term First Person Adventure alleen maar word gebruikt omdat julie anders bang zijn dat het te 'normaal' klinkt.
Dit is natuurlijk mijn id over dit spel en ik zou nogmaals graag argumenten zien die aangeven dat het geen shooter is, maar een adventure.
Laatst bewerkt: 2 feb 2003