1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metriod Prime

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masterape, 30 jan 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ....:confused:

Nee, maar het was gewoon lomp.
    En als het spel echt super was, had ik door die deur geplet willen worden (liefst met zo'n krakend geluid), en niet - als een vis in een aquarium - in een massieve deur terecht komen.

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ fallout: daar kan je zonder gravity suit ook komen, allen MET is het natuurlijk flashier.. ben er nu net doorheen en sta nu in de Phazon Mines..

@ Pacboyslim

ik heb het idee dat je van een mug een olifant aan het maken ben.. als je al geïrriteerd wordt door het feit dat je die turrets niet op tijd neerkreeg om in een hologrammetje te gaan staan, maak dan je borst maar nat (hoewel ik eerlijk moet toegeven dat het spacestation level wel het moeilijkst was.. maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de besturing gewoon nog niet doorhad)

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    k dan ben blij dat je tevreden ben :mad: ****

4. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prime is een leuk spel.

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Metroid Prime is een heel goed spel. Graphics zijn goed, geluid is goed, lekker veel guns en enemies en het verhaal is ook top. Ik kan niet wachten op metroid prime 2! :D

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Jah is idd zeer leuk spel. MVDStam (max) nog bedankt voor die tips :). Ben nou weer een stuk verder. Kheb niet zoveel tijd voor games maar die tijd gaat helemaal op in Metroid Prime op het moment. :). Ik ben nu op 56%. :)

7. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 verschillende eindes, dus ik zou zeggen doe je best. Wie weet trigger je het mooiste filmpje. Hoe meer procent hoe beter de prestatie volgens de game.

8. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Even hulp nodig:

Bij metroid prime zit ik nu op:
    Aquiried Items op 53%
    Log Book Entrees op 77%

Nu weet ik niet wat ik moet doen, ik heb net de Omega Pirate (die eindbaas) uitgespeeld enzo en nu krijg ik steeds het bericht: Return Chozo Artifacts.

Als ik naar de Artifact tempel toe ga dan kom ik tot de conclusie dat ik die artifacts niet heb en dat ik daar niets kan doen.. Volgens mij moet ik dan nog artifacts vinden in de Phazon Mines, maar ik heb geen idee waar/wat/waneer/hoe. Ik haat die phazon mines namelijk.

Weet iemand waar/wat/waneer/hoe ik daar iets moet doen om die artifacts te bemachtigen?

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet in diverse plekken die artifacts bemachtigen, kijk in alle plaatsen in gebruik je x-ray visor ook eens om te kijken of er niet ergens zo'n artifact achter een wand zit of zo... Ik kan je wel alle lokaties gaan geven voor de artifacts, maar dan zou ik het hele spel echt weggeven. Als je er toch op staat, laten we dit dat via pm doen, want andere mensen willen misschien het spel zonder spoilers spelen :)

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb m uitgespeeld op 100% en geloof me, de eindes verschillen (bijna) niet 8)

11. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Oke thanx again mvdstam, nou het enige wat ik eigenlijk wil weten is in welke omgeving die dingen moeten zitten. Ik denk dat ze in de phazon mines zitten maar ik weet het niet zeker, ik vind het op dit moment een beetje onduidelijk aangegeven. Pm of reageer hier even op :). En als je dingen spoilt gebruik dan even
    dit handige balkje zodat ik en de rest het meteen door hebben :)

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, hier een beschrijving van hoe je de Elder, Wild en Warrior artifact kan krijgen:

Elder: Ga naar de Control Tower op Phendrana en vermoord alle flying pirates. Spring nu in de kamer op de oosterse toren. Uit het raam zie je een fuel cell. Schiet die met een super missile om een nieuw pad te openen. Ga uit de toren, in morph ball mode en dan via, via naar de chozo artifact.

Wild: Ga naar Chozo Ruins en dan naar de sunchamber. Je krijgt nu te maken met een paar van die chozo ghosts. Vermoord ze en tadaa, een nieuw artifact uit het "lijk" van Flaahgra!

Warrior: Ga nu naar Phazon mines (jah, sorry, het moet toch) en ga naar Elite Research. Ga in morph ball mode en gebruik een power bomb bij de tank met de blauwe pirate erin. De "Phazon Elite" is exact hetzelfde als een gewone elite, alleen wat sterker, hij is heel makkelijk te verslaan. Wanneer je deze gast hebt verslagen krijg je de artifact "Warrior"

13. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Trouwens jij weet wel heel erg veeel over metroid prime zeg :).

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Té veel 8) Nee, lol, ik maak gewoon notities op m'n comp voor spellen als dit, dan kan ik makkelijk terugvinden :D

Deel Deze Pagina