1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro 2033: The Last Refuge

Discussie in 'Games' gestart door Tommie, 16 aug 2006.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zei me op zich niet zoveel tot ik zag dat bioschock 2 daar ook een 85 krijgt en het singleplayer deel van Bfbc 76 scoort. Dus dat valt me dan niet tegen :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof.. lijkt me inderdaad een sleeper hit te worden, iets net als The Darkness.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    7 hours playing time is dan wel weer erg kort voor een spel wat het volgens mij toch van de SP moet hebben. Is eigenlijk al bekend of er coop of multi in zit?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Lifeless? Nou dat vond ik alles behalve het geval in die trailer dat de speler rondliep met al die mensen om hem heen enzo..maar ja ach reviews.

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Special edition bij Game

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nieuwe trailer

[yt]N8HSCOeRVvY[/yt]

Ga hem ooit wel halen dit jaar, maar heeft geen prio atm..

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil deze game gewoon hebben.
    Ga hem zo wel even pre-orderen bij Gamehubs voor 35 euro

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het ook wel wat...

Gisteren wel cool filmpje ervan gezien zal er nog even over nadenken of ik hem pre order.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=238823?cid=OTC-RSS&attr=CVG-General-RSS

9 out of 10

Het schieten voelt underpowered aan zeggen ze, ik heb de game een tijdje gespeeld vandaag en ik ga het ook zeker weten kopen binnenkort, deze moet in mijn collectie. De sfeer is echt geweldig, graphics en animaties waar een HOOP games wat van kunnen leren, de omgevingen zijn interactief, hij is behoorlijk spooky. De beesten zijn heel cool gemaakt...eigenlijk is het schieten het enige wat minder is, ik zou het niet zwak willen noemen, dat absoluut niet.

Maar wanneer je een gun gebruikt, dan voelt het niet aan zoals in andere shooters, underpowered, maar echt niet slecht. En genoeg first person actor momenten....geweldig _O_, tja en die sfeer....:thumbs: x 100!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar heb je hem gespeeld dan?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je weet het antwoord op die vraag heel goed...nergens voor nodig om dat te vragen. Als het niet mag wat ik geschreven heb, dan verwijder ik het wel weer. Ik heb het in elk geval niet op mijn eigen 360 gespeeld....ik hoop mijn spul gewoon, omdat ik het gewoon graag steun. kortom...bij iemand anders dus.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ging er niet vanuit dat jij of iemand anders een gemodde console had hoor, je had hem net zo goed ergens bij een shop kunnen spelen, of een gamebeurs. (Gamekings Live e.d.?) Maar, tof dat je hem vet vind. Ik kijk er naar uit, alleen snap ik niet wat ze met underrated shooting bedoelen, maar dat is iets wat je zelf moet spelen voordat je het begrijpt denk ik.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is inderdaad lastig uit te leggen, maar wanneer je in een game als MW2 bijvoorbeeld met guns schiet, dan voelt dat goed aan. Je voelt die kracht tijdens het schieten, het voelt dan echt aan alsof je iets in je handen hebt...zeg maar.

Dit voelt redelijk zwak in Metro 2033, ook als je op vijanden schiet in de game zie je niet echt 'hit reactions' dat je ze dus echt raakt...maar toch hinderde het mij niet heel erg, juist om de perfecte sfeer en omgevingsgeluiden, die zijn dan weer echt top-notch. Alles is ook gewoon 3D, ik kwam langs een soort stroomkastje en die bedrading was gewoon 3D, dit had net zo goed simpele texture kunnen zijn. Overal zitten wel physics in, lampen die aan het plafond hangen, je kunt tafellampjes uit/aanzetten.

En verschijnen barsten op je scherm als je een gasmasker op hebt en je aangevallen word, NPC's zijn in de 'rustige' gebieden met allerlei dingen bezig. Kinderen lopen rond of gebruiken een krijtje op een bord, een dronkelap die aan een tafeltje zat te maffen terwijl andere aan het drinken waren en grote gesprekken hielden. Ik zag een ventje bezig met zijn bijl te slijten aan zo'n slijpsteen en nog veel meer...de sfeer in die stukken met al die NPC's is super gewoon.

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Speel de alien vs predator demo maar, daar vond ik ook de wapens erg zwak schieten....volgens mij is dat een beetje een zelfde vergelijking.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]63066[/gt]

Must have... 's kijken of ik deze kan pre-orderen bij Gamehubs.

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad haal hem denk ook eind van de maand daar

17. jap006

jap006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel is vanaf nu leverbaar bij www.dimensionplus.nl, heb mijn exemplaar alvast betaald want de sfeer van deze game is zeldzaam !!!

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De eerste paar reviews staan op metacritic, varierend van een 75 tot een 90, dit gaat voor mij echt een game worden die ik pas veeel later ga kopen, en dan tegen mezelf zeg: "damn, waarom heb ik zolang gewacht met het kopen van deze game, hij schopt kont!!" O-)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wat je in die launch trailer ziet met die supervette '28 weeks later' muziek is precies wat je krijgt. Ingame ziet het er echt zo uit, dit is echt zo'n game waarvan je verwacht dat het door een superbekende developer is gemaakt , en dat is niet het geval. Alles ziet er zo pro uit.

20. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    En jij weet dit omdat....?

Ik heb er zin in. Word hopelijk zo'n beetje als met deadspace, niks van verwacht maar wat een vet spel.

Deel Deze Pagina