Haha ben net begonnen, en ik moet gear halen, maar waar meot ik dat doen? Ik kan alleen die wapenhandelaar vinden, en dat geldwisselkantoor. Ik heb geen gasmasker bijv. Help! Haha
dezegame staat in mn lijstje met must have games, maar ben net begonnen met FF13 dus deze game zal even moeten wachten!
Dit soort dingen vind ik dan weer jammer....GT post een video van de A.I. die gekke en domme dingen doet. Iets wat ik in die uurtjes gameplay tijd nog 0,0 keren ben tegenkomen. Puur random dus, dit gebeurd met genoeg games, Heavy Rain barst van de errors en bugs hier en daar maken ze geen trailer van en zetten het online. [gt]63220[/gt] En kijk maar naar de comments daar, genoeg lui die nu ineens twijfelen of ze de game wel moeten halen. Paar mensen zeggen dat de A.I. normaal niet zo is en dat dit gewoon foutjes zijn...maar niemand die ernaar luisterd. Lame van GT eerlijk gezegd.
Mensen die hun aankoop laten afhangen van 1 review zijn natuurlijk ook niet helemaal lekker. Sowieso vind ik IGN nu ook niet echt je van het, al denken veel mensen daar wel anders over. Veel zinvoller is het om gewoon in fora te duiken en te kijken wat de reacties zijn van de mensen die het echt spelen. Daar heb je volgens mij veel meer aan. Ik heb de limited gehaald, die laat ik normaal altijd dichtzitten, maar begin nu toch wel een beetje te twijfelen.
Heb hem sinds gisteren. Ik heb eigenlijk maar 20 minuten of een half uurtje gespeeld ofzo, Maar goddamn wat ziet dit er allemaal cool uit! Het is denk ik kwa game mechanics nog het beste te vergelijken met Bioshock... best positief dus
Heb gister ook een half uurtje gespeeld en de game heeft me positief verrast Het is wel niet helemaal mijn ding om monsters te beschieten maar de opzet van de game en de graphics zijn allemaal dik in order. De sfeer is ook heel goed gedaan!
Gisteren een uurtje gespeeld en de sfeer is echt goed. Ben zelf meer met mijn mes bezig dan schieten aangezien kogels voor geld word aangezien. Hopelijk hou ik dat nog lang vol.
Niet helemaal... alleen ofc die clean pre-war bullets zijn knaken waard.... voor de rest kom je om in de fucking munitie. heb me mes alleen gebruikt om niet te hoeven reloaden BTW: in het 3e refuge punt waar je komt kan je voor 120 rounds een VSV rifle kopen. Dit is een silenced assault rifle met een scope. ABSOLUUT EEN AANRADER! Heb er inmiddels nu een uur of 5 inzitten en het is echt een stoere game. Alles ziet er goed uit, alleen hadden ze wat mij betreft wel iets creatiever mogen zijn met de mutants... het zijn fucking half rat/varken/spacemonkey/hond mensen ofzo Weet iemand overigens hoeveel chapters er in die game zitten?
Heb hem nu een uurtje of 2 gespeeld en vind het een erg goede game. Alleen jammer dat de game niet de populariteit gaat krijgen die hij eigenlijk zou verdienen. Nu ik de promo van FRS mag spelen vind ik het toch wel jammer dat ik 2 weken moet wachten totdat ik mijn versie van Gamehubs krijg
Anders doosje en die kunnen de medewerkers testen om te kijken of het voor hun een leuk spel is of niet.
De machinegun die je aan het begin krijgt vind ik een beetje zwak. Echt zon cheap ass gun waarbij je 30 kogels moet schieten om die monsters neer te krijgen en dat is best wel irritant als er 5 tegelijk op je afkomen. Shotgun is daar in tegen wel redelijk.2 rake schoten is meteen dood en 1 Headshot is ook meteen dood. Heb nog geen problemen gehad met munitie,meestal ligt er veel munitie op de grond door de soldaten die dood zijn.
Nu ik die review heb gezien denk ik toch dat ik hem niet meer gaan halen. Die AI rent rond als een kip zonder kop
Destructoid heeft zojuist hun non-review online gezet. Waarom een non review? Omdat de reviewer de gameplay zo tergend vond, dat hij zich er niet toe kon zetten om de game uit te spelen. Letterlijk: "i shoot a guy 4 times with my shotgun to his head, he turns around and kills me in 3 shots". Tsja... http://www.destructoid.com/not-review-metro-2033-168418.phtml
Ik vind het een beetje een jankerige not-review eerlijk gezegd. Zeg dan gewoon niks is mijn idee dan. Maar om elke alinea veel dingen weer te herhalen gaat me toch een beetje te ver. :{