Geen PC test nog helaas. Kijk er naar uit. DirectX 12 en raytracing support, kom maar op. Desalniettemin grafisch erg indrukwekkend op de console.
hmm ik twijfel nog om deze game ff te halen als tussendoortje tot the division 2 xd Iemand die hem heeft die ff kan vertellen hoe die speelt?
Even hulde aan @Servantes voor de gratis code van de eerste Metro game. Het is toch een game die op Live op dit moment nog voor 19,99 euro te koop staat. Speciale dank dus aan hem voor het gratis weggeven van die game aan mij. Dit mag ook wel eens gezegd worden.
Inmiddels paar uur kunnen spelen. De betere van de metro games. Het ziet er allemaal mooi uit. Dus als je de vorige goed vond deze zeker. Heerlijke sfeer is het weer. Enige irritante tot nu vind ik het loop geluid. Maar ja als dat het enige is. Die wouter van PU.nl wilt populair zijn. Wat een simpele.
PU is inderdaad niet echt meer serieus te nemen. Wat een zeik review is dat zeg. Je mag best kritisch zijn, maar dat ging nergens over
4K Ray Tracing… the tech to end all techs (and framerates). MELT THAT PC Ja, vanuit tech perspectief was dat smullen zeg. EDIT: Paar mooie voorbeelden vanaf 14:00 min in het filmpje. Ik vind het persoonlijk een groot verschil brengen in sommige scenes. De traditionele raster lighting techniek is idd heel "plat". Simpel gezegd: een object wordt in zijn geheel beschaduwd weergegeven, of in zijn geheel niet. Ray tracing berekent en geeft weer specifieke belichting (en dus ook schaduwvorming) vanuit de lichtbron in al zijn variaties (kracht/mate van), per object en indirect kaatsend tussen objecten. Het mooie hiervan is ook dat als het om zonlicht gaat, belichting en schaduwen gelijk mee worden berekend terwijl de zon verschuift over de hemel globaal en lokaal. Stel, je hebt een kamer met een gat in het dak, dan wordt deze kamer a.d.h.v. deze lichtcondities (tijd van de dag of bewolkt weer) anders verlicht. De kamer wordt dan, net zoals in het echt, globaal donkerder of lichter weergegeven. En ook elk afzonderlijk object wordt dus weer anders belicht. Niet alleen mooi, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor KICK ASS stealth gameplay kan zorgen. Hoop dat devs met deze techniek aan de slag gaan, maar dat lijkt mij alleen realistisch wanneer de volgende generatie consoles ook met een ray tracing grafische kaart wordt uitgerust.
En een genot in ultrawide! De Redux bundel behoort toch wel tot een van de gaafste 21: 9 games die ik tot nu toe gespeeld heb. Was deze game nu maar al op Steam terug...
Ik eerst maar eens de eerste twee games spelen. Heb gelukkig wel een 4K Televisie. Net ook nog de 2e game voor minder dan 14 euro gekocht. Scheelt 9 euro met de game pass aanbieding voor beide games. Servantes heeft natuurlijk wel meegeholpen.
Niet? Dan heb ik erg scheef zitten kijken want ik dacht toch echt een horde Zombies te zien. Of waren dat gewoon “monsters”
Monsters, gemuteerd door de fallout. Monsters en "aliens" wel, maar voor zover ik weet zijn er geen ondoden in de games van Metro.
Dan speel je het niet... Moest op het begin even schakelen dat je echt moet opletten op je ammo. Je moet echt tactisch spelen en vaak de confrontatie niet aan gaan. Eens wat anders dan standaard shooters.