Krijg hem als het goed is morgen binnen en dan kan ik 'm op zijn vroegst zaterdagmiddag versturen. Dan zal je hem idd dinsdag of woensdag ontvangen.. Waar woon je als ik vragen mag?
Tilburg is best uit de buurt helaas. Woon in omgeving Amsterdam dus dat word lastig. Anders had ik 'm langs gebracht.. Denk er even over na en laat maar weten mocht je interesse hebben
Bij de mm andere prijs online dan in de winkel voor ps4? Zag 40 staan op de site weet iemand het precies?
Stiekem ook wel veel zin an deze game! Weer is wat anders dan dat breinloze button bashende (maar oh zo leuke)diablo 3.
En welke style gaan jullie spelen? Las dat je meer gunblazing kan spelen en ranger? Dacht ik? Minder bullets meer sneaken en een wat realistischer geheel. Ik ga voor het laatste.
Sowieso survival! Horror games worden imo vele malen beter als de ammo schaars is enzo. Doet veel goed aan de totale ervaring
Nou wat een geluk. Loop even op goed geluk de mm zoetermeer binnen en daar stond Redux gewoon in de schappe! Voor zowel de one als de ps4. Zat alleen nog geen prijskaartje op maar hij was gewoon 26 euro Jammer dat ik nu moet werken maar als ik morgenmidddag wakker word kan ik in ieder geval aan de slag!
Ik heb een stukje Metro 2033 op Ranger normal gespeeld en het ziet er grafisch een stuk beter uit dan op de 360 maar je voelt toch wel dat dat echt de oudere game is. Super sfeervol maar toch een beetje lomp vergeleken met Last light
Hoorde ook dat de gun geluiden maar matig zijn. Die waren al niet geweldig op 360 en ik hoopte juist dat dit beter zou zijn. Voelen de guns qua schieten wel beter aan? In 2033 was dit matig en een stuk beter in LL. In die gameplay video van Redux zeiden ze dat er ook aan de gameplay genoeg was veranderd. Dus A.I., hit reactions, maar hopelijk ook dat de guns een beetje krachtig aanvoelen.
ik voel niet veel verschil. Maar ik speel het ook echt stealth en je kan wel heerlijke headshots maken. Wat in de Metro games altijd wat minder is zijn de shotguns en als je voluit met een AK gaat staan knallen. Dan is de reactie van vijanden als ze geraakt worden niet altijd overtuigend. Maar dat soort scenarios heb je niet zo heel vaak volgens mij als je de game speelt zoals hij bedoelt is. Eerste wat ik gedaan heb is ook een silencer kopen voor mn pistol , nu nog sparen voor de scope De gameplay voelt ietsje anders omdat je de weapon wheels uit LL hebt en dat werkt wel echt veel lekkerder. Ik ben nog niet zo ver gekomen dat ik al iets kan zeggen over de AI Denk dat ik morgen stiekem gewoon lekker eerst LL ga spelen, dat is toch imho wel duidelijk de betere game. Mooier, gestroomlijnder, gevarieerder, speelt soepeler, betere set pieces , alles Gewoon een hele goeie sequel
Heb hem bij de Saturn opgepikt. Straks maar eens beginnen. Wel let 2033 en dan pas LL. Wil ze wel in volgorde spelen. Andersom heb je de kans dat 2033 teveel tegen valt ...