Meteen verder gaan met die game dan...like....right NOW!!!! Die FPS laat zien wat een hoop andere FPS'en heel erg missen. Zoals first person actor, waardoor het lijkt alsof jij echt die persoon bent. Dan de details zoals hoe de speler zijn gasmasker assembleert, hoe de andere character echt tree voor tree die trap oploopt. Far Cry 2 had dat soort dingen ook zo goed, Far Cry 3 lijkt er een schepje bovenop te doen. Door dat soort dingen voelt een game gelijk minder statisch aan ook, super.
Ik zit nog steeds vast in die game omdat ik al mijn kogels in een of ander beest heb gepompt waarvan later bleek dat je er gewoon langs moet rennen. Sowieso was de hit detection en impact van de kogels om te janken in die game. Hopelijk pakken ze die problemen aan want in deel een was het echt om te janken.
Ik hoop wel dat ze in deze het schieten beter maken, wat is dat ontzettend slecht gedaan in Metro 2033 vooral als je een game als BF3 gewend bent. Het lijkt wel of de geweren/pistolen totaal geen kracht hebben, en alles gaat in een rechte lijn.
Juistem, het is opzich wel een game met potentie want vind de sfeer erg vet gedaan. Maar het gehele combat systeem zuigt aan alle kanten, erg jammer.
ik vond dat juist cool en meevallen.. ten eerste: de wereld is er zowat aan, weinig kogels te vinden en de wapens zijn barak en opgelapt.. logisch dat ze niet meer accuraat zijn , denk dat dit express gedaan is hoor. en ten tweede: zo gaat de moeilijkheidsgraad weer wat omhoog! ik vind het geweldig
Helemaal mee eens, de "normale" kogels waren idd brak, de gouden deden pas echt schade en die waren zeer schaars, spel gaf echt het idee dat je met kapotte zooi het moest redden. dit veranderd hopelijk niet in deel 2..
Ja dat idee is wel leuk natuurlijk, maar ik doelde meer dat de wapens gewoon niet fijn aanvoelden ze voelden/en reageerden gewoon niet fijn. Weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen, maar de game is wel tof hoor alleen ik vind de wapens niet echt goed werken (realistisch zoals bijvoorbeeld bij BF bij BF3 heb je echt het gevoel dat je met een geweer/shotgun aan het schieten bent (althans zou ik denken, niet dat ik daar ooit mee geschoten heb)
http://www.gamer.nl/nieuws/423955/metro-last-light-voortijdig-te-koop Hhahahah wat een rommel daar. Zit gewoon een Promo versie in die games
haal er 1tje voor me en doe op de post, maak ik het geld wel over ben wel benieuwd, vond deel 1 (na de 'ranger' patch) erg vet
Hoorn heeft ze nog in de winkel, weet niet of je daar in de buurt woont.. Edit: Lemmer, nee dat wordt em niet
Now Playing Live - Metro - Last Light http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=metro-last-light-20130506&tag=Topslot;Slot1
Serieus? Om Ranger Mode (Hardmode) te kunnen spelen moet je de game pre-orderen, of 5 euro betalen. Serieus?