Ik heb trouwens op zowel Wikipedia en Wikia gezocht naar info over Ranger Mode, maar ik krijg niet echt te zien waar het nou allemaal over gaat. Het is zeker een extreem realistische en moeilijke difficulty?
nee het is helemaal niet zo moeilijk alleen je HUD is beperkt (ranger normal) of totaal afwezig (ranger hardcore) dus je moet wel goed weten wat je doet qua alle sneltoetsen e.d Ja de vijanden doen meer damage maar jij zelf ook. Een headshot is een kill. Dus je bent geneigd om het meer stealthy te spelen (zoals het volgens mij ook echt bedoeld is) Ik zou je aanraden om sowieso op Ranger normal te beginnen. Ook al heb je deel 1 niet gespeeld, dan hou je het boekje er maar bij voor de sneltoetsen. Immersion is zoveel beter zonder Hud en met realistische damage ipv bulletsponges
The beauty of Metro: Last Light. Filmpje komt alleen tot zijn recht op HD playback. Kijk vooral vanaf 2:45 minuten. Echt prachtig.
Zo dan, dat klinkt juist hardstikke goed. Ik vind het geweldig wanneer een HUD gewoon weg is. Geniaal gedaan in de Dead Space games bijvoorbeeld. Ranger Mode it definitely is for me! Ik heb 2033 uitgespeeld en het enige wat mij tegenviel was hoe de guns heel zwak klonken en aanvoelde. de vergelijking met BF3 guns hier klinkt dus als.....tja...klinkt geweldig.
Ben vandaag met de game begonnen en gelijk op Ranger mode. Ik vind het niet erg om geen HUD te hebben, sterker nog ik vind het veel beter. Maar wat ik wel mis is dat ik ook niets zie wanneer ik items op pak en dus geen idee heb wat voor soort items ik heb heb gekregen. Ook was er totaal geen enkele tutorial te vinden, dus ik moest er zelf achterkomen hoe je je flashlight aanzet enzovoort. Wat ik wel hinderlijk vind is dat ik niet goed kan zien wanneer ik een object kan op pakken, heeft dit dan allemaal met Ranger mode te maken?
yup, dat is het enige nadeel inderdaad je HUD word ik allen beperkt, niet alleen de vaste on screen elementen worden weg gehaald.. maar gewoon door zetten en het boekje even bij de hand houden voor zaken zoals je gasmaker opzetten, filters wisselen je opladerd gebruiken, secondary wapens wisselen etc want het is het absoluut waard
Ja het is echt super zonder HUD. Wat een rust zeg, meer games zonder hud graag. Fantastische sfeer overigens in die game ook weer. En de guns klinken uitstekend en voelen ook uitstekend.
Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg filters oppakt gaandeweg, zie een paar berichten hierboven waarom Ik heb de game vorige week alweer door verkocht. M'n spel zat vast qua save op een kut punt en ik had geen zin om opnieuw te beginnen, zo tof vond ik 'm nou ook weer niet
Als je vast loopt kan je ook het level opnieuw opstarten. Ik heb wel last van freezes met deze game...
Gave game dit. Heb meteen 2033 ok aangeschaft. Heeft iemand btw al het alternatieve einde gehaald van last light?
zo beginnen met de game, ben benieuwd!! vond metro 2033 een topper.. echt een game die TE weinig aandacht kreeg.. hoelang is trouwens de singleplayer van deze game?
Net de game uitgespeeld zonder onnodige human kills en alle moral points gehaald die in een guide stonden. Wel de no kills-achievements maar niet de good ending achievement gekregen.. Nog maar een keer uitspelen dan.
ziet er goed uit. Denk dat ik deze toch niet ga halen. Heb 2033 al gespeeld en vraag me af of het die 50 euro waard is
Kan dat ook? Dat zou zeker interessant zijn dan EDIT: zie het idd ja. Voor 20 euro is het zeker interessant. Dacht dat de game alleen compleet verkocht werd