ik heb een samsung lcd tv 22 inch,maar ik weet eigenlijk niet of ie 60 hz aankan,moet ik effe boekje erbij halen
Kan je ook wel merken moet je een 60hz spel eens proberen af te spelen krijg je allemaal zwarte balken door je beeld.
Als ik op 60hz ga spelen gaat het beeld flikkeren. Ik vind het dus echt klote dat ie waarschijnlijk alleen op 60hz kan spelen, want het was een van de spellen waar ik echt naar uitkeek en nu dus helemaal niet meer
idd stom dat dit de enige mogelijk is. ben ik blij dak een goeie tv heb(h) @ geen echt idee, het was niet mijn bedoeling om je aante vallen dus als het zo overkomt, je weet het
Metroid Prime was echt een fantastische game. Besturing slecht? Echt niet dus de besturing was revolutionair en het werkte nog eens geweldig ook. Metroid Prime is de beste game van deze generatie consoles, zeker weten
Jep helemaal waar. Ik vrees alleen dat ik hem niet ga halen bij de release en de reden is de geld toevoer. Ik ga namelijk deze maand Halo 2 en Peper Mario 2 ook al halen omdat die me toch net iets meer aanspreken. Zodra ik daarna weer geld binnen heb, dan haal ik hem denk ik wel. BTW, ff een betere boxart voor in de openingspost :
Heeft iemand michien een idee voor mij om metroid prime 2 toch te spelen ook al heb ik een 50hz tv? Want ik wil hem toch graag spelen als ik hem heb voor sinterklaas ofzo.(paper mario 2 gaat voor natuurlijk ) Trouwens master_legolas kan je die afbeelding mischien effe verkleinen want ik vind hem een beetje groot zo.
Nee dat gaat gewoon niet lukken. Je zult dan toch echt een nieuwe tv moeten aanschaffen vrees ik. Ik ga ook maar weer eens een paper mario 2 ava in elkaar zetten EDIT: Gedaan
Het lijkt me een hele vette game, maar ik krijg Halo 2, NFSU 2 en PoP 2 in November. Hierdoor heb ik te weinig tijd om MP 2 ook nog te spelen. Ik koop hem misschien begin van volgend jaar.
Tja, het is maar waar je proriteiten liggen. Ook ben ik van mening dat de kwaliteit van Metroid Prime 2: Echoes gewoon een stuk beter is dan een game als NFSU 2. Ik ga me er overigens bij de release ook nog niet aan wagen, ik denk namelijk dat ik eerst nog ff een nieuwe Dreamcast met een paar games ga aanschaffen.
(COPY VAN ANDERE TOPIC) Ik heb het spel bij play besteld (43 euro) dus verwacht hem eind volgende week binnen. Ben zeer benieuwd. Ben nog steeds van mening van MP1 het beste spel van deze generatie is.
Heb je um al??? Wie heeft em nog meer?Ik heb er al wel naar gezocht maar kon hem jammer genoeg niet vinden, morgen maar weer proberen.
/Mod Je bent pas kinderachtig om mensen die naast de Xbox ook kunnen genieten van een andere console af te blaffen. Dat jij het niets vind wil nog niet zeggen dat je dat uit volle borts met scheldwoorden moet gaan aangeven - 2k
/Mod Weet niet waar jij op reageerde maar PureMaximus was al op zijn vingers getikt door [2k]. Het is niet nodig om nog na te gaan trappen daarna. - Nemesis
heb m vandaag kunnen bemachtigen bij dimensionplus in groningen *) ik ben nog maar een uurtje aan het spelen geweest, en vind m tot nu toe best wel cool