17, en dat voor een metroid game!! Edit: Ik heb het spel uitgespeeld. Speel hem nu op Hard en ga voor de 100%, 1ste x had ik iets van 98 % moest nog één of twee upgrades Maar goed... topspel Verplichte kost voor alle GameCube-bezitters.
cool hee kom ik ridley ook tegen? zet het aub in een spoiler, ik denk niet dat iedereen het wil weten
Hoe vinden jullie deze game nou? Is het weer veel van hetzelfde ten opzichte van deeltje 1, of is het een totaal andere beleving? Laat van je horen.
het was ook niet op jouw vraag bedoeld... meer algemeen, maargoed ik zal hem toch nog beantwoorden Hij trekt mij persoonlijk veel meer dan deel 1, Graphisch ziet het der gewoon weer TOP uit !... maar vooral het verhaal vind ik veel verbeterdvergeleken deeltje 1.... wat wel even rot is aan het begin vond ik, is dat het wel een Gigantisch groot spel is... en dan bedoelk ik dus kwa omgevingen.... ik ben niet iemand die om de 5 seconden op de map ga kijken waar ik ben, en dan verdwaal je nogal eens.... maargoed, eindbazen zijn tof.... en de Dark/light suit zijn ook super te gek... en nattuurlijk de mutiplayer geeft het weer iets exta's *) erg goed uitgewerkt ook. Nintendo/Retro studios, hebben weer geweldig werk geleverd.... Respect