1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meubel voor Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Koen14, 23 aug 2002.

  1. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden stond er op de site van Bart Smit een mooi meubeltje waar je je tv op kon zetten, en in dat kastje kon je je Xbox (of andere console) zetten, en dan had je daarboven nog een mooie ruimte voor de spelletjes. Nu is dit meubel op de site van Bart SMit verdwenen. Wie weet waar ik dit meubel nog kan kopen, of wie weet misschien een andere goede optie?
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    laat je vader/moeder een meubel knutselen.

    ik had in verschillende zaken gezocht naar xbox kastje / de goede maat voor naast mijn tv en tussen mijn muur..

    maar gaan geslaagden .
    dus even mooie planken gehaald en mijn vader heeft het in een week omgetoverd tot xbox meubel met spellen / Xboxdoos opslag eronder. en het ziet er mooi en professioneel uit :D..

    en ook Solide is dat ding helaas , =( ik was gestruikeld over het kastje . aaauuww .. en het kastje had nikz :mad:
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    tja is wel een idee. kun je misschien een pic maken om iedeen op te doen..
     
  4. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    PLAATJES!!!!!!!!!
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    lolz, ik zou kijken of ik van de week foto's bij vriend van mij kan scannen .. (heb geen webcam en scanner is stuk) . dus niet in 3 dagen flippen .. ik zal kijken wat ik kan posten :D.

    EDIT : voor de duidelijkheid het is gewoon vierkant kastje met daaronder een gat waar xbox doos en handleiding en controllers indouw . en dat is precies op maat zodat het tussen mijn tv kast en de muur inpast.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  7. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er ook zelf een maken.
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    mijn broer heeft ook zo'n ikea meubel, iets anders als die van xbox player maar hetzelfde concept, heeft gewoon z'n dvd-speler (toen wist ie nog niet dat ie een xbox ging kopen) bovenaan staan en de box eronder, met enkele games er gewoon naast en controllers 'netjes' ervoor.
     

Deel Deze Pagina