1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MGP 2] Glitching started...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 16 aug 2003.

1. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Marius je weet vast niet wat mijn ranking nu is want ik was de heleweekend weg en ik kan vandaag en morgen volgens mij ook niet gamen helaas hopelijk sta ik nog in de top 40

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heeft dit nou weer te maken met action replay?

action replay is niets meer dan een memory card reader voor je pc en een proggie om orginele save games te laden!

De gene die dit verzonnen heeft moet wel meer informatie hebben van dit game.... dit verzin je echt niet.......

3. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit haalt allle competitsie uit motoogp 2 iedereen gaat nu glitches zoeken kom ik general blade tegen op phakisa blijkt daar ook een glitch te zitten..... ik vind er geen hol meer aan ik ga wel verder met mm3 als ik wil glitchen

we kunnen ook gewoon een mailtje sturen aan micro soft of aan THQ of ze de tijden van die gasten willen resetten? en als ze het dan weer op nieuw doen de account willen deleten:mad: ik vind dat je hier mee gewoon heel live verpest niemand vind het nu nog leuk om voor zijn tijden te gaan rijden iedereen wil glitchen net als in midtown madness. ik hoop dat die gasten daat ook inzien en hun scores resetten of als ze dat niet doen moet microsoft dat doen want er staat duidelijk in code of conduct cheaten op xbox live is verboden

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Op de PS2 wordt de Action Replay gebruikt om online te cheaten (dat zei WouteR geloof ik). Met de Xbox kan je echter helemaal niets met een Action Replay, behalve andermans save-games gebruiken.

5. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Op Suzuka heb je ook een glitch....
    Laatst reed ik met 11 andere deze baan op Live.
    Het was een 3 ronde race.
    Vanaf de start lag ik eerst en ben nooit ingehaald dat weet ik zeker.
    Opeens zag ik op de kaart dat er groen stipje +/- 40 sec. voor mij verscheen.
    Zomaar uit het niets...
    vervolgens had hij die wedstrijd gewonnen en werd ik 2de.
    Ik wou aan hem vragen hoe/waarom hij dit deed, maar hij was meteen weg.

Zo een soort glitch had je in deel 1 ook op Jerez.

Je verbetert je tijd niet hoor... maar je wint de wedstrijd op een makkelijke manier.

Dat mensen dat leuk vinden om zo te moeten winnen !!!!!!

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, je stond gisteren al in 53e en toen hadden nog niet eens zoveel mensen hem genomen! :mad:

ik heb mijn tijden al gereset btw

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarschijnlijk was dat geen glitch, maar iemand die ontzetten lagd, of die niet compatibel is met jou router. Dan heb je vaker dat je iemand helemaal niet kunt zien tijdens de race, en achteraf is hij ineens voor je ge-eindigd.

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen ze niet een soort update ofzo maken zodat die ''bugs'' eruit worden gehaald?

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel kunnen lijkt me, maar in MGP1 hebben ze er ook niets tegen gedaan... :'-(

10. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je maakt een update voor die glitches, stuurt em naar iedere gebruiker van live ofzo, en die MOETEN ze downloaden want anders kunnen ze niet eerder op live spelen. dan reseten ze de scores van de gasten die de gliches hebben gebruikt, en klaar is kees

alhoewel dit niet echt makkelijk zal gaan denk ik :p:'-( :D

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Sepang heeft er ook aan moeten geloven. Zie rondetijden van 1.11 ofzo maar dat is maar een gering groepje en dan worden de rondetijden heel snel lager naar de 1.37, dat de top heeft.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt me nu wel leuk om bv te gaan rijden met een RC, of een andere motor. Kom dan alleen beetje in de problemen met die competitie, weet niet of dat ook te rijden is met een RC :)

13. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt.
    Ik heb alleen nog nooit een slechte verbinding gehad of iemand gezien die zo een slechte verbinding hebt. (meestal als iemand een slechte verbindig hebt dan zie je ze stuiteren)

Het kan ook niet zijn dat die gast zo snel was dat je in de 2de ronde al 40 sec voor ligt.
    Zo langzaam ben ik namelijk ook niet ik was ook niet gevallen ofzo....
    Ik was ook in een vel gevecht met de nummer 2 en die zag het ook gebeuren.

Nogmaals ik hoop dat je gelijk hebt over slechte verbinding want als het een glitch is dan is het triest.

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja als ik het zo hoor, zal het uiteindelijk op elke baan wel gaan werken... Dikke shit... Maar het probleem is dat je later moeilijk onderscheid kan maken. Kijk, nu gaan mensen er 30 seconden of meer onder zitten en dat is nu te opvallend. Als er straks iets tegen gedaan wordt gaan ze toch weer een manier vinden, maar zijn ze wel zo slim om er maar een seconde of een halve eronder te gaan zitten. Dat komt geloofwaardiger over en het valt dan niet te bewijzen dat je glitcht. Als dat proces start kom je uiteindelijk ook steeds lager met onrealitische tijden en blijft het probleem aanwezig... :'-(

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    tis wel weer duideljik wie die glitches gebruikt he; General Blade, Go Ahead Eagles, Milo, Apocalypse :{

16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat ik vandaag of morgen toch mijn scores reset. Ten eerste omdat het dan weer eerlijk wordt voor de xbw competitie en ten tweede omdat er gewoon geen fuck aan is als iedereen die glitch gaat gebruiken. Ik weet het ik had het niet moeten doen maar ik wou gewoon even weten hoe ze waren.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doe maar zo snel mogelijk :)

18. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik weet nu ook niet of het nog wat gaat worden met die XBW competitie, als iedereen zn scores reset, komen veel goede spelers (Alex, Tuur, Sonic, Jerhui enz) in bv poul c terecht, of ze kunnen niet eens meedoen!!! ik weet niet of dit kan gebeuren, maar als het zo is, lijkt het me toch wat minder voor de competitie

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat we glitchers toelaten in de competitie > Men moet dus gewoon op de 25e glitch-vrije tijden hebben en anders doe je gewoon niet mee.

20. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ja, lijkt me een goed plan, maar als iedereen zn tijd steeds opnieuw gaat verzetten, dan komt er ook niet veel van....

Deel Deze Pagina