[MGP 2] Glitching started...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 16 aug 2003.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat volgens mij al gezegt is ( ik heb zelf geen moto gp 1/2) maar je kan toch gewoon die fout ondernemen en dan een soort van update in de 25 augustus MEGA-update pleuren..?
    dan staat het in gewoon op je dashboard en iedereen MOET het downloaden voor hij/zij wil rijden...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    25 augustus komt er geen update :)

    Maar je kan dat doen, maar dan gaat het alleen maar langer duren.
     
  3. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Wouter weet je wat ik ben vandaag voor het eerst zins vorige week donderdag avond online geweest en toen stond ik nog 32 en nu sta ik f***ing 89 ik kijk zo naar me tijden en ik zie ineens op valencia en sepang vet hoog sta man op valencia sta ik nu 309 man echt niet cool dus ik had het helemaal niet gehoord dat je kon glitchen op die twee banen totdat ik het vandaag met me eigen ogen zag aan de scores.F***d up man echt verrot gewoon kwas eindelijk naar de top 25 onderweg en dan gebeurt er dit.:mad:
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is precies het rotte ervan, zo kun je je niet echt naar iets toewerken... heel flauw :mad: maarja... zolang je het zelf niet doet is er toch nog iets van persoonlijke eer zal ik maar zeggen :)
     
  5. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou je dus iedereen met live, die patch moeten laten downloaden, terwijl het alleen voor MGP 2 rijders een verschil maakt

    en bovendien is t maar de vraag of het spel zich wat aantrekt van eventuele patches op de harde schijf, aangezien er normaal gesproken geen patch-functie in t spel zit
     
  6. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vindt ik gewoon te lame
    Ik heb nu helemaal geen zin meer om me tijden te verbeteren want je blijft toch maar zakken op de lijst :mad:
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk voor mij maken die 100 plaatsen niets uit maar toch knap lullig als je eerst de nummer 1 was en nu 60ste staat.

    Verder kunnen ze toch alle tijden onder de 1.10 min toch gewoon onmogelijk maken dan scheeld het met de echte toptijden nog maar 5 seconden en is de invloed van dat glichen niet meer zo groot.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja vooral de toprijders hebben er echt last van, vooral jij, daar je net lekker bezig was en goed en sterk bent gestegen en zo terug wordt gezet. Ik ben ook nog maar weinig online dus heb mijn geleden schade nog niet kunnen ontdekken - Hoewel het mij persoonlijk wat minder zal boeien.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn drang om veel MGP2 te spelen is nu ook wel beetje weg. Al is de competitie wel erg cool natuurlijk :) En het is misschien wel zo gezond en leuk wat vaker buiten te komen / en of andere spellen te spelen.

    (en 1 ding. Zodra PGR2 er is, is het het MotoGP2 effect in het kwadraat. WOW! Dat spel _O_ is te koel)
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, echt een beetje jammer weer dat er een glitch is gevonden, dacht dat ze dat eruit zouden laten? Buggerdebug, is er al iets bekend wat er tegen gaan doen?
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ook niet dat ze em er expres in hebben gestopt|:-
     
  12. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    En de manier hoe 'ie ontdekt is verbluft me nog stééds, dus ik vind niet dat je Climax dit kan aanrekenen. Alhoewel er wel een vrij simpele programmeerbare oplossing voor is, denk ik :)
     
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk kunnen ze een verplichte patch maken voor motogp... toen ik net op live kwam moest ik ook een verplichte patch voor Ghost recon downloaden voor ik uberhaupt met die game online kon. Dus dat is het probleem niet.

    het punt is: of het een glitch is die zo in de game zit dat hij met een patch te repareren is... de mogelijkheden van patches verschillen per game en zijn kompleet afhankelijk van wat men verwachte toen men de game in mekaar typte. Maar als men inderdaad bij climax zegt het op te lossen, dan komt het wel goed toch.

    En ja jammer van de rankings die glitches, maar dat zal je met spelletjes altijd houden. Voor sommigen is het een deel van het spel. En als je er aan stoort dan speel je toch gewoon niet met/tegen die mensen.

    Als ik in een room zit waar men niet gewoon fair speelt ben ik ook weg.

    Das net zo iets als mensen die in Ghost Recon bij de respawn spots gaan rondhangen en zo alles verzieken.

    Spellen zijn tegenwoordig zo complex dat er altijd wel wat dingetjes niet perfect in mekaar zitten. Denk niet dat er ooit glitchloze games komen.
     
  14. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Een patch is zeker en vast mogelijk, alleen heeft Climax daar niets over te zeggen. Het is aan Microsoft en THQ (de publisher), zij moeten er iets aan doen. Zij moeten er ook het geld voor over hebben. Ik ben daarstraks Riko Ninja tegengekomen in MM3. Die speelt gewoon geen MotoGP2 meer tot er een eventuele patch komt. Als THQ en MS hier niets aan willen doen, dan is dat onvergeeflijk.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat MS niet zomaar kan zeggen dat er een patch moet komen, dat het THQ is dat daar geld voor uit moet trekken - Terwijl het vooral in het belang van Microsoft is dat alles fair and square blijft.

    Zoals al eens aangegeven op een Amerikaans forum denk ik dat het belangrijk is dat 2 a 3 upgrades gewoon worden inbegrepen bij een publishing contract en daar dus in principe verder weinig problemen omtrend zijn.

    Óf Climax had, zoals denk ik velen al graag in 2 hadden gezien, split times bij moeten houden voor de scoreboards zodat er verplicht 3 split times ingevoerd moeten worden (iets wat niet kán als je deze glitch uitvoert).

    Vraag me trouwens af of hiermee de zoektocht naar glitches 'voorbij' is of dat men nu juist nieuwe mogelijkheden ziet...
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Van XBLRacing.com Forum;

    Nog steeds niet 100% betrouwbaar natuurljik, want er verschenen al eerder dit soort berichten daar. Maar scoreboards worden dus evt gereset na een update om alles eerlijk te houden :{
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ja ook gelezen vanochtend.

    Een erg belangrijke man.... (wel anoniempje :confused:)

    Wat mij verrast is dat al meerdere mensen hebben aangegeven op eigen initiatief actie te ondernemen, maar er nog geen front is gevormd door de deelnemers zelf.

    Een petitie of iets misschien een idee?
     
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat die patch er nog steeds niet is is geen goed nieuws. Begin me af te vragen of ie überhaupt nog wel komt. Microsoft schuift het af op THQ en die schuiven het weer af op climax. Climax is bezig met sudeki en die zitten niet te wachten op een patch voor moto gp 2 als ze er geen geld voor krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mwah Keulen en Aken blabalabla.... Die patch stond niet al klaar, dat kan niet zomaar gerealiseerd worden. Alles moet perfect uitgewerkt worden, misschien moeten ze meer dingen preventief wijzigen.

    Sudeki komt volgens mij van een andere studio van Climax. Ze hebben er geloof ik 4 in Engeland.
     

Deel Deze Pagina