1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MGP 2] Glitching started...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 16 aug 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Kom terug van vakantie ik kijk snel hoeveelste ik sta bij motogp2 1580 ik ben zeer tevreden vervolgens kijk ik hoe mijn ''vrienden'' het hebben gedaan zie ik king tuur op een 50ste plaats :'-( dit is echt een grote domber voor mij en voor het spel. Ik zit me dan ook ernstig af te vragen om er nog wel mee door te gaan (zelf glitchen zie ik al helemaal niet zitten en ik weet ook begod niet hoe het werkt). Nouja ik kruip mijn bedje in iedereen weltruste !

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou opzich ook niet zo blij zijn met een reset, laat het dan een scoreboard reset zijn van valencia en sepang dat moet ook goed zijn.

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wordt je eigelijk ''benaait'' waar jezelf bijstaat ze zeggen namelijk dat er niet te cheaten valt. Nouja ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en ben gaan racen (zover het gaat). Ik heb alleen geen vertrouwen in de zaak dat hier ook maar iets aan veranderd nouja....

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, fouten maken is menselijk, en hoeveel beta-testing je ook doet, glitches kunnen over het hoofd gezien worden...

dat neem ik THQ of MS niet kwalijk, ik zou het ze wel kwalijk nemen als het niet gefixt wordt...

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Sterker nog, ik zou ze eng vinden als ze deze glitch hadden kunnen afvangen. Hij is echt debiel eng door iemand ontdekt, en eigenlijk vind ik het best sneu als de ontdekker in kwestie 'm niet per ongeluk heeft gevonden.

6. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar.

Toen ik hoorde van de reset scoreboards (of het hier las beter gezecht) kreeg ik een hard verzakking, ik rij me vier uur perdag dood voor mijn plaatsje 4000 en als ik dat nu opeens kwijt ben is dat vrij f*kdup ! :'-(

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou die gast van climax erover liegen dat die patch al af is? Eerst heb ik ze geprobeerd te bellen met mijn gsm maar t was steeds bezet, dus toen heb ik ze gemaild. Pas na 3x mailen kreeg ik een reactie.... Stelt ook vrij weinig voor die patch. Je hoeft alleen het achteruit rijden uit te schakelen. Een PC patch flanst MS in een avond of 2/3 in elkaar als het niet te grote patch is. Probleem zit in de integratie en beveiliging. Xbox is daarvoor gewoon vrij kut als er geen content download in zit want de game moet zoeken naar een patch of iets dergelijks. Je kunt zo'n schijfje niet aanpassen tenzij de boot van het spel via de harde schijf loopt en er bij opstarten gezocht wordt naar een patch. Klinkt vrij logisch, en ik heb het ook maar van die gast die ik daar heb gemaild. Bovendien is in de japanse versie deze glitch allang bekend. Dus ze wisten het allang. Het is niet zo dat die patch een dag na onze ontdekking al af was. Daar hebben ze al paar maanden de tijd voor gehad neem ik aan. Maar ik vraag me af of die gozer niet vreselijk uit zijn nek liep te lullen om mensen aan het lijntje te houden dat het wel gepatcht gaat worden want ik zie niet hoe ze dat technisch kunnen doen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    owh, god, ik haat deze shit, klote glitches

9. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    juist ik zat ook zo te denken. patchen lukt technisch altijd wel. En aangezien ik laatst ook even op de cd cover keek zag ik ook dat er geen downloadable content werd ondersteund. zoals je nu zegt als dit niet ingebouwd is kan dit zeker een probleem worden...

10. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben bij UC ook een update laten downloaden, voor cheaten. Je kon met het sterkste wapen oneindig munitie krijgen. Daarom moest iedereen die update downen, anders kon je niet met UC op Live. Moeten ze Moto GP2 ook doen!

11. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mgp 2 heeft geen content download en uc wel.

12. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey maar arthur ik wacht nu gewoon op gp3 :D want gp2 kunnen ze nooit meer goed maken man is wel jammer.

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nu hopen dat ze geleerd hebben, en daar wel content download inzetten...

14. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
  15. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat te denken van een update via het dashboard, zou dat technisch gezien kunnen??

Voor de rest heb ik er op Live al van gehoord, en nu deze hele thread doorgelezen te hebben, moet ik zeggen dat het wederom de zelfde kant opgaat als het op dit moment op de PC gaat... Cheats...cheats ...en nog eens cheats, het is niet alleen MGP 1 of 2, ook 3 gaat dit probleem krijgen, want er zijn altijd wel een zooitje van die maloten die de community van on-line gaming kapot maken. Als er een manier zou zijn om ze te bannen, dan zeg ik volmondig DOEN. Weg met die gasten. Ik heb het spel vanaf het begin, en ben een gemiddelde rijder, die met zweet in zijn handen eindelijk eens onder de 5000 ranking komt, en nu hoor ik dan dingen van Glitches (wallhack).... Draften (wat dat dan weer mag zijn) etc etc, en ik moet zeggen dat het er niet leuker op wordt, want zeg nu zelf, MGP2 spel je voor 70 % om een coole ranking te halen, dat met die scoreboards is hetgene wat LIFE een stuk leuker maakt, zoiets van een competitie gevoel, en dat is door die cheats in een klap om zeep geholpen. Hopelijk komt MS met een oplossing in het algemeen, want nogmaals het is al bij meerdere life games geconstateerd!!

Misschien wat anticheat software op de servers van MS, maar zelfs dan weten ze het wel te omzeilen.

Ook aan een modded xbox heb ik een hekel, maar wat is erger een gemodde xbox of een cheater!!!

Ik zeg "geen van beide", maar het is alleen een verschil

Trouwens diegene die mee doen aan de XBW competitie wens ik heel veel fun en succes toe!!

Greetz

:cool:

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie ook al opgevallen dat het voor xbox wel heel mooi uitkomt dat de launch van de website in dezelfde week is als het glitchen. Zijn ze voorlopig ook nog geen tekst en uitleg schuldig over de beste 25 spelers want de scoreboards en zo zijn ontoegankelijk nu.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Seahawk; Het is geen wallhack, voor zover ík weet (en zelf heb gezien) zijn de glitches toch gewoon onvolkomenheden in MGP2. Een simpel lijntje in de programmatuur dat verplicht stelt 3 split tijden te hebben om een tijd door te geven zou het al fixen - Voor zover ik weet en begrijp.

Anti-cheat software op de Live servers is dan dus futile :)

Wordt tijd voor een 'official statement' nu denk ik...

18. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 3 split-tijden moet hebben kan er misschien nog wel geglitched worden, maar waarschijnlijk niet zo'n lage tijden als nu. Je zou dan bijvoorbeeld een glitch kunnen hebben waarbij je vlak na het ene tijdmetingspunt begint en dan vlak voor het volgende uitkomt, dat kan dan nog een seconde of 30 uitmaken.

Eigenlijk moest er elke meter ofzo op de track een soort van checkpoint zijn en als je een checkpoint gemist hebt is de tijd ongeldig. Eigenlijk dus hetzelfde systeem, maar met veel meer controlepunten.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar voor zover ik weet zijn de glitches geen wallhacks maar precies wat ik hierboven zeg :) Gewoon interpretatie foutjes van het spel.

20. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is het een optie om de 2 betreffende banen uit de scoreboards te halen zodat deze weer zuiver worden.
    Heb ook gehoord dat microsoft heeft opgeroepen om feedback naar de cheaters te sturen waardoor deze uiteindelijk van live geband kunnen worden!

Deel Deze Pagina