Waarom zou die gast van climax erover liegen dat die patch al af is? Eerst heb ik ze geprobeerd te bellen met mijn gsm maar t was steeds bezet, dus toen heb ik ze gemaild. Pas na 3x mailen kreeg ik een reactie.... Stelt ook vrij weinig voor die patch. Je hoeft alleen het achteruit rijden uit te schakelen. Een PC patch flanst MS in een avond of 2/3 in elkaar als het niet te grote patch is. Probleem zit in de integratie en beveiliging. Xbox is daarvoor gewoon vrij kut als er geen content download in zit want de game moet zoeken naar een patch of iets dergelijks. Je kunt zo'n schijfje niet aanpassen tenzij de boot van het spel via de harde schijf loopt en er bij opstarten gezocht wordt naar een patch. Klinkt vrij logisch, en ik heb het ook maar van die gast die ik daar heb gemaild. Bovendien is in de japanse versie deze glitch allang bekend. Dus ze wisten het allang. Het is niet zo dat die patch een dag na onze ontdekking al af was. Daar hebben ze al paar maanden de tijd voor gehad neem ik aan. Maar ik vraag me af of die gozer niet vreselijk uit zijn nek liep te lullen om mensen aan het lijntje te houden dat het wel gepatcht gaat worden want ik zie niet hoe ze dat technisch kunnen doen.
Laatst bewerkt: 27 aug 2003