Heeft microsoft daartoe opgeroepen ! Ik denk dat ze gewoon mensen met een extreem snelle tijd op die tracks (ik heb gehoord onder de 30 sec) te bannen. Ik weet dat dit niet erg consequent is maar er moet op een bepaald moment een heel groot gat zijn tussen de 'cheaters' en snelle spelers. Iedereen voor dit gat zou gebanned moeten worden, alleen probleem is dat microsoft niet kan bewijzen dat ze gecheat hebben, zwart op wit zegmaar.
Ha die Wouter, Ja ik weet wat je bedoelt, ik wilde alleen aangeven dat het rottig is om ooit zo op de eerste plaats te eindigen (ikzelf denk ik niet) dat van die anticheat software kan idd ook eigenlijk niet, maar toch blijf ik hopen op een oplossing. En mijn statement is dan ook BANNEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER OP LIVE LATEN DIE GASTEN Greetz
ja maar er zijn nu dus ook mensen die hoog in de lijst stonden en door die cheaters flink gezakt zijn, en daarom dus ook cheaten... ik weet het niet zeker maar ik dacht zelfs King Tuur... en terecht ook hoor... dus volgens jou oplossing zou Tuur ook gebanned worden Seahawk... en dat is nou juist een van de besten ter wereld.. dus daarom is 'alle cheaters bannen' niet de slimste oplossing
Nee Tuur niet, althans, nee Personen die toch al hoog stonden en nu cheaten om hun ranking zogenaamd te behouden zijn juist in en in triest. Schelden op de cheaters en zelf gewoon lekker meedoen...
ach ja maar kom op met een beetje goede inzet van Climax of ms ofzo moet hier toch iets aan te doen zijn. Ik bedoel maar vind Climax het zelf leuk dat hun game online word verpest????? En is MicroSoft hier blij mee???? Ik neem aan van niet.
hey wouter maak anders ff een eenmalige xbw pop up waarin je iedereen oproept de cheaters een negatieve feedback te sturen
dus volgens jou oplossing zou Tuur ook gebanned worden Seahawk... Nou moet ik ook gewoon heel eerlijk zeggen dat ik king Tuur erg goed vindt, maar als zou blijken dat hij het nu ook zou doen, dan vindt ik ook dit schadelijk voor de online community, maar Tuur weet wel beter denk ik, als ie slim is doet ie het niet, maar nogmaals dat is mijn mening!! Als je een maal A zegt moet je ook B kunnen zeggen Het zou verkeerd zijn als ik een standpunt in zou nemen, en waneer een bekende gamer het ook zou doen, hem/haar dan te ontzien, en mijn ogen dicht te houden Ik denk dat ik mij aansluit bij Wouter, en ik vindt dat er genoeg over geschreven is denken jullie ook niet?? C-ya online Greetz
Nee maar er wordt nu gewoon vanuit gegaan dat hij cheat en dat gaat zorgen voor verhitte reactie's van andere mensen die niet goed lezen
daarom zei ik ook 'ik weet het niet zeker'... ik heb het van 1 Nederlander gehoord, maar die had het dan dus ook fout... ik zou het opzich wel begrijpen, maar ik geloof dat Tuur het niet doet...
Vooralsnog heeft het probleem zich op 2 banen voorgedaan en ook de afgelopen weken zijn geen nieuwe cheats gepubliceerd. Waarom tellen deze 2 banen nog mee? Gooi deze van live en problem solved dunkt me. Heb je nog 14 uitdagende circuits over om eerllijk (zolang je genetische aanleg natuurlijk eerlijk vindt!) te rijden!!
Ik heb het spel zelf niet, maaruh waarom zouden alle cheaters van live moeten. Climax of THQ zou een game afleveren zonder glitches en dat is ze niet gelukt. En natuurlijk gaan mensen valsspelen als dat mogelijk is. Ik vind dat de fout bij de makers van het spel zit, omdat dat die hebben gezegd dat het glitch vrij was. Ik weet ook zeker dat niemand word geband voor dat glitchen en dat MS nooit zou zeggen dat iedereen maar negatieve feedback moet sturen aan glitchers.
je kunt een jaar lang testen en dan nog een glitch over het hoofd zien... ik heb gehoord dat hij bizar maf is ontdekt (weet zelf niet hoe), en dat kunnen de testers toevallig over het hoofd gezien hebben... 100% garantie glitchvrij kan volgens mij niet, maar er was 99,99% zekerheid, en er is een of andere kneus geweest die het per ongeluk heeft ontdekt, en ipv het te zeggen tegen MS of THQ gaat ie het doorvertellen
Glitchers Ya maar dan toch op 1 baan oke maar op 2 banen geluk te hebben dat is dan toch ook weer vaag en als het op 2 banen lukt dan moet vast op nog een baan lukken volgens mij. Ik vond het echt jammer want ik stond zelf bijna in de top 25 zodat ik op xboxworld werdt gezet en ik heb 1x een familie weekend en ik kom terug en waar staat me ranking 83ste.en nu heb ik geen eens tijd gehad vanwege een werkweek met school bruiloft gister.
Ze hebben dezelfde glitchtechniek gewoon op alle andere banen al geprobeerd en enkel in Sepang blijkt het ook te lukken.
Ik speel praktisch geen moto gp meer maar zijn er al heel veel mensen die die glitch gebruikt hebben? 10,20,100,500???
Tja ik denk dat ik ook deze glitch maareens moest gaan gebruiken Dan kom ik zeker wel de top 1000 binnen hehehehe. Nee ik vind het serieus jammer dat zoiets weer gevonden is hoor. Niet dat ik nou echt last ofzo heb van de mensen die deze glitch gebruiken want zo goed ben ik nog niet Laat mij maar gewoon wat meer moeite doen ipv een glitch tegebruiken man. Hoooooooooi Editja Tronky,ik heb geen flauw idee hoeveel mensen nou echt deze glitches gebruiken,maar volgens mij valt het best nog wel mee hoor. In ieder geval niet meer dan 2000 want ik ben niet veel gezakt Fijn weekend daarro
Jammer van al dat geclitch. K vind het ook zielig als k weer naar world best op valencia kijk en k c 30 sec staan. Ach ja zulke zielige mensen heb je met elk spel. Ik vraag me af wanneer dit een x gaat stoppen. hoop ooit
Ik snap niet dat ze hier niks aan doen? (heb alleen pagina 1 en 10 gelezen). THQ weet toch wat de maximale tijd zou zijn als je alles 100% doet? Alles wat sneller is als dat kunnen ze toch gewoon deleten en zon????