1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MGP 2] Glitching started...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 16 aug 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee THQ/Climax hebben geen weet van wat er aan tijden mogelijk is te rijden.
     
  2. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat kunnen ze natuurlijk wel uitrekenen
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is helemaal niet iets technisch, geen technische limiet. Van MGP1 wist men ook niet dat er dat soort tijden gehaald konden worden.
     
  4. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als je uit gaat van de lengte van de baan, en dat je topsnelheid 350(met slipstream) is, dan kun je uitrekenen wat de minimum tijd is....
     
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze er niets aan doen (kennelijk) alhoewel ik vind dat ze het moreel verplicht zijn. Zeg nou zelf als je zelf straight rijd, dan kun je nooit meer in de top 100 komen (of misschien hoger), en daar doen we het toch allemaal voor.

    Mijn motto wederom

    A: Patch uitbrengen (techniek maakt dit mogelijk) Je dashboard is ook gepatched cq ge-upgrade op die manier.
    B: Ik zou willen zeggen bannen die gasten, maar dat is toch wat resoluut, al vind ik nog steeds dat de Live community er door aangetast wordt

    Game On
     
  6. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net op internet dat de Valencia glitch al werkte in MOTOGP 1 online demo

    Dan vind ik het wel triest dat die glitch er nog steeds in deel 2 inzit.

    triest....
     
  7. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    dmv bots zou je opzich zoiets wel kunnen uitrekenen .. kost alleen tijd,moeite en geld
     
  8. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb ook nog zoiets als bochten..... het bepaald ook je tijd hoe je die bochten aansnijd enzo....misschien zijn kleine stukjes gras happen wel beter dan de bocht helemaal perfect nemen. Het valt gewoon niet te berekenen!
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Neen en dan met alle setups, powerslides, manual shifting...
     

Deel Deze Pagina