Het is helemaal niet iets technisch, geen technische limiet. Van MGP1 wist men ook niet dat er dat soort tijden gehaald konden worden.
als je uit gaat van de lengte van de baan, en dat je topsnelheid 350(met slipstream) is, dan kun je uitrekenen wat de minimum tijd is....
Jammer dat ze er niets aan doen (kennelijk) alhoewel ik vind dat ze het moreel verplicht zijn. Zeg nou zelf als je zelf straight rijd, dan kun je nooit meer in de top 100 komen (of misschien hoger), en daar doen we het toch allemaal voor. Mijn motto wederom A: Patch uitbrengen (techniek maakt dit mogelijk) Je dashboard is ook gepatched cq ge-upgrade op die manier. B: Ik zou willen zeggen bannen die gasten, maar dat is toch wat resoluut, al vind ik nog steeds dat de Live community er door aangetast wordt Game On
Las net op internet dat de Valencia glitch al werkte in MOTOGP 1 online demo Dan vind ik het wel triest dat die glitch er nog steeds in deel 2 inzit. triest....
je heb ook nog zoiets als bochten..... het bepaald ook je tijd hoe je die bochten aansnijd enzo....misschien zijn kleine stukjes gras happen wel beter dan de bocht helemaal perfect nemen. Het valt gewoon niet te berekenen!