Ja was een leuke race! Jammer dat PopovNL op een gegeven moment meerdere fouten op elkaar stapelde, want het begon erg spannend en close. Maar aan de andere kant, dit is 1 van mijn eerste real-lap races in MGP2 die ik bijna foutloos reedt! Vanavond ben ik er denkik niet. Man wat ben ik gaar, ik ben bang dat constant s'avonds achter mijn xbox zitten na een hele dag achter de pc niet zo goed voor me is
gaan we vanavond dan weer? het was een leuke race alleen jammer dat ik goudenoog niet meer in heb kunnen halen ik werd 7e (ik ging voor de 10e plaats)*)
ja game error Ik zat lekker te cruisen en alles ging eigenlijk prima met - 12 sec voor jou. Maar toen begon de 'kloot'mode en wilde ik die 1e grote bocht na de start lekker powersliden. Dat ging helaas dik mis, want ik crashde niet, maar reed 10sec in het gras.. Ik checkte de tijd nog ff, maar nog steeds 12...maar vanuit het niets ineens -1,7, ik hoorde je zelfs in de bochten.. Was wel leuk satan21 mzzltof mX
Ik kan vanavond in iedergeval wel meedoen (als jullie vanavond weer gaan rijden teminste). Er zit volgens mij in een keer een boost ofzo in mijn motor, heb gisteren even snel 2 baantjes gereden waarvan 1 een kwatiertje en de ander wel een uurtje. Bij allebei dik 3 seconde eraf gereden. Hmm doet me toch goed zo'n weelbase veranderen van 1540 naar 1420 echt ik vlieg nou met veel meer vaart door de bochten. Komt helemaal goed !!
En hoe staat het met manual gearing ???? Wil dat ook al een beetje lukken?? succes mX ps Ik moet nog steeds die champion maar een uitrijden, want ik heb nog zoveel punten bijeen te sprokkelen..zou ook wel wat schelen
Uhhmm slecht Volgende dag had ik dat nog een uurtje gedaan en toen ben ik er mee uitgescheden ik dacht eerst gewoon weer goed gaan rijden. Ik sta nu trouwens bij 3 banen in de 900 mugello,estoril en jerez wel oké dacht ik zo. Ik ga zodadelijk beginnen aan valencia !! Edit: Holie shit !!! Ik sta gewoon 532ste op valencia met 1:17:68 gewoon zeven seconde aan flarde gereden. Ik zie nu wel dat ik nog veel ga stijgen, doel is in de top 1000 en dan zien we wel weer..... ps: Mx ik heb je op een halve minuut gereden dus mischien wordt het tijd dat jij ook eens wat tijden gaat verbeteren zou leuk zijn !
ik wil ook wel meedoen als jullie vanavond weer gaan moto gp2'en vanmiddag weer ff oefenen (is het circuit al bekend?)
hmm Pablow, ik zit dan met meerdere problemen. 1) Ik heb sinds kort RTCW en dat is ook enorm leuk online 2) Ik stuur dus met de directional, wil natuurlijk de analoge stick wel gebruiken, maar op een of andere vreemde wijze, kan ik dan niet meer terugschakelen (gebruik hier de B voor). Alsof de combinatie niet werkt Oplossing 1: Andere knop voor terugschakelen. Leuk maar dat is een flinke wijziging, dus daar gaat dan ook wel weer tijd overheen. Oplossing 2: Andere controller (hebbik dus dat probeer ik eerst maar ff) Ik moet nog de helft van champion en heel legend nog rijden. Kun je nagaan hoeveel punten extra dit zou betekenen 4) Powersliden --> Ik merk dat ik iedereen wel bij kan houden, maar zodra er een flauwe bocht komt, lig ik inene seconden achter Ach, we zien wel. Heb het laatste maand en komende maand enorm druk op werk en er komen ook weer tentamens aan. Dus ik kan niet te vaak gamen. Een live-sessie is dan leuk, maar time trials etcetc is klote in de warmte etc. Ik zie het wel, groeten, MX
:{ dat heb ik ook.....hmmmm, had niet door dat het van de analoge stick kwam......nu je t zegt, kan wel kloppen, ja, heb t namelijk alleen in de bochten.....