zit er ook zo'n hoop geouwehoer in als in 1 heb een vroeger weleens gespeeld opzich is het een gruwelijk spel maar al dat geouwehoer ertussen word je helemaal gestoord van
mwah, er zitten aan het begin wel f*cking veel filmpjes. En tussendoor word er wel gelult maar het is wel de moeite waard vind ik
is het de moeite waard om het te kopen, ik weeet namelijk niks van die mgs2 hype af omdat (ja ja) ik het spel nooit heb gespeelt(deel1 dan). ik heb zelf dan geen PS2 maar misschien gaan m`n vrienden em kopen dan ...(ik moet ze overhalen
Dat zeker! maar daarnaast zijn wij TE cool gewoon. EN SUPER gaaf! Wij roeleren te veel, en daardoor kunnen wij altijd wat roeleer weg geven aan mensen die het nodig hebben, zoals cyberlauwe en simmertje. WHAHAH
wahahahahahaha ! jullie! en ruuleeren! das net zoiets als Erica Terpstra die een cup AA heeft ... It's never gonna happen ! mzzl Munch and Abe
Wij doet niet anders dan stevig netroeleren, ooit gaan ook jullie oogjes open....en zullen jullie met liefde de gegeven wijsheden omhelzen.
heb deel een gespeeld en ik moet zeggen, klote game, erste wayt ik ooit heb gespeeld! hou er niet van, dat soort spellen echt een 2 kreeg deel 1 van mij zo saai roel ik nu meer?
nee mgs 1 was wel errug vet, maar ligt eraan welk genre je leuk vind. Commandos 2 is ook zo'n plan/sneaky0stealth/steek vijand neer game. T'is maar waar ge van houdt hé ! mzzl Munch and Abe