Huh? Commandos 1 vond ik wel erg vet maar Metal Gear Solid niet bijzonder( op de PC dan). Commandos 2 vond ik ook wel tegenvallen, wel leuk maar niet zo bijzonder als deel 1!
Metal Gear Solid 2 is DE game voor de PS2... Ik ben hem aan het spelen en hij is adembenemend mooi gemaakt... Professioneel werk tot in de puntjes... Een aanrader wat mij betreft... En als je screenshots wilt zien, check dan de volgende link (mooie screenshots, wel te verstaan): http://punkten.se/spel/fortitt_bilder_alla.phtml?id=168&bild=6.jpg En wanneer MGS-X uit zal komen voor de X-Box is nog niet bekend... Er gaan geruchten van eind 2002, maar Konami bevestigt noch ontkent een release van MGS-X... Ik denk zelf dat het er wel van gaat komen, vanwege het gigantische succes van MGS2 voor de PS2...
Of het 50% is... Dat is denk ik wel wat overdreven. Maar er is nogal wat filmmateriaal, inderdaad... De balans tussen gameplay en filmmateriaal staat op gespannen voet, maar het interesseert me geen moer... Ik ben gek op MGS en MGS2, en ja, dan moet je een beetje uitkijken voor mijn mening in deze... Bij twijfel EERST huren (als je een PS2 hebt)...
Nee, veel replaywaarde heeft MGS niet, dat is waar... Als je replaywaarde wil, moet je Unreal via multiplayer spelen of zo of een racegame nemen... MGS en MGS2 zijn stealth "adventure" games, net als Onimusha (ook een verhaal) e.d. Maar ja, het is maar wat je voorkeur is... Ik vind van alles leuk, racegames, Unreal, maar ook dus MGS en MGS2...
Khad Unreal en Quake op de DC, niet zo heel erg goed uitgewerkt helaas, je zie tnu al dat er een boel FPSen voor de Xbox (en nu ook voor PS2) wel goed worden uitgewerkt om echt goed te kunnen werken..
Dat vind ik wel meevallen, met dat goed uitgewerkte van Unreal Tournament en Quake III Arena voor de Dreamcast... Ik heb ze nog steeds... Maar ja, Unreal was misschien het minst goed uitgewerkt, daar heb je misschien wel gelijk in... Maar voor Dreamcast-maatstaven was Quake III Arena toch wel behoorlijk... Kijk, op PC zal de muis/keyboard combinatie wel beter werken... Maar die kon je ook op je Dreamcast aansluiten...een speciale DC-muis en een DC-keyboard...
Nog bedankt voor jouw niet objectieve mening Mijn huis heeft een pc en een xdoos, dus sowieso als ik hem koop is het op de doos->MGSX. Maarreh....tegen die tijd zorg ik wel dat ik genoeg info heb dan, zal het niet meer aan jou vragen