maar die zitten in de ps2 game er toch ook in? metal gear solid2: substance is juist hetzelfde op ps2 als op xbox hoor.
mgs 2 sub vond ik leuk... maar niet briljant zoals deel 1 was mgs 3 lijkt me daarintegen zeer vet worden!
Zal wel weer een verbeterde versie komen op de Xbox, PS2 en PC. Ik ga echter gewoon de normale voor PS2 kopen. Trailer was echt geil.
ik snap niet waar iedereen het over heeft, die "verbeterde" versie van mgs2 op xbox waar jullie over spreken is er toch ook voor ps2?? en het draait zelfs slechter op xbox! mgs3 zal, als het ooit op xbox uitkomt, wss ook weer hetzelfde zijn.
jah Cesar je hebt gelijk MGS substance is ook op PS2 verschenen *ook PC* maar net als de Xbox MGSSubstance was deze 1 jaar na de eerste MGS2 voor PS2. Zie het maar een beetje als SC PT, eerst mogen de PS2mensen van MGS2 genieten, en even later *bij SC half jaar, bij MGS2 een jaar* mogen ook Xbox mensen ervan genieten, en de nieuwe content is ook te krijgen op de andere console *d.m.v. Content download/nieuwe versie: Substance ook uitbrengen op desbetreffende console*