ik hoop echt dat MGSX anders wordt dan MGS2, dat we met snake 50% mogen spelen en dat de game veel langer is. want MGS2 is op de PS2 gewoon een film! en iedereen die het heft gespeeld vind het een irritant spel.. maarja het wordt dik opgehyped dus zal wel vet goed verkopen ]:-
MGS2 is een zeer verslavend spel met zeer goeie graphics. Solid Snake schijnt niet dood te gaan. De gameplay is alleen verwarrend want die controls voor bewegen veranderen als de camera standpunt veranderd.
Ik vraag me eigenlijk af hoe een spel verslavend kan zijn als 50 % van de game uit ingame movies bestaat? Maar ja, dat zal wel aan mij liggen!
die andere 50 % is dan verslavend hé, duuuuuh ! MGS2 heeft teveel filmpjes man, klasgenoot heeft hem ook, zij dat ie veel en veel te kort was RAIDEN SUCKS ! mzzl Munch and *atfb Solid Snake (*all time favourite bikkel)
das zeker irritant die ingame movies je betaalt bijna voor een film want had hem bij iemand gespeeld maar wat je ken spelen...... ziet er wel goed uit
ik vind die ingame movies helemaal niet irritant, zo wordt het verhaal duidelijker alleen wat wel jammer is dat het spel gewoon te kort is, maar voor de x-box wordt mgsx gewoon een lekker groot spel.
MGS X wordt anders dan de ps2 versie en ze willen er meer Snake in doen . Waar had ik die link toch...