michael jackson heeft zich aangegeven

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 21 nov 2003.

1. PromoStyle

PromoStyle Guest

Wat vinden we hiervan? Geloven we michael nog of is ie echt een pedofiel? Ik denk dat ie wel 'iets' heeft gedaan, anders had ie zichzelf natuurlijk niet aangegeven, maar aan de andere kant. Michael heeft veel geld en mensen willen daar natuurlijk van profiteren.

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat een rede is dat hij zo met kinderen is, omdat hij vroeger werd geschopt en geslagen door ze vader, en hij wil dus neit dat andere kinderen zo'n rot leven hebben als hij had. Maar dat weet ik natuurlijk ook neit zeker. Ik denk dat we moeten afwachten wat er van terecht komt.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm hij heeft zichzelf aangegeven omdat er een arrestatie bevel tegen hem was.. Niet omdat hij bekent iets te hebben gedaan..

Ik vind het een vage dude, maakt me eerlijk gezegt niet uit of hij het nou wel of niet heeft gedaan.. feit is dat die gozertjes rustig meespeelden..

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    michael jackson staat juist in de schulden|:-

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    hij vind da kei gaaf
    hij doet het expres met kleine kindjes want die hebben een kleinere *** dus past het in z'n mond
    haha
    neej ik vind het gewoon een raar manneke dus het zou me niks verbazen hoor
    tis wel heel toevallig dat hij daarvoor al een keer een aanklacht tegen had gehad

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    haha :{

toch zonde om een van de grootste namen van de twintigste eeuw zo te zien aftakelen... niet alleen dit incident (ik geloof niet dat hij pedofiel is), maar zo slecht als het met hem gaat... :'-(

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, moeilijk.
    Op de eerste plaats vind ik hem sowieso een beetje sick, kijk alleen al naar Neverland.

Toch geloof ik dat pedo-verhaal niet zo, Wacko Jacko zelfs is imo veel te kinderachtig ingesteld om zoiets te doen, hij gedraagd zich zelf als een kind van 8.
    Het is natuurlijk moeilijk om er een oordeel over te geven, voor hetzelfde geldt is het maar een of andere dekmantel, maar het is voor die ouders natuurlijk ook een makkelijke manier om geld op te strijker na die eerdere rechtzaak in ik meen '92.

Maar goed, je kunt niks uitsluiten....

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft het echt niet gedaan volgens mij, iedereen wil gewoon ze geld jatten en hij heeft vroeger allemaal arme mensen naar neverland gehaald en die willen daar nu van profiteren.
    en dat hij in de schulden staat is echt niet waar gewoon

9. sneaky

sneaky Guest

boeiuh hij koopt zich er toch weer uit zoals gewoonlijk

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

Het is wel waar dat ie altijd arme kinderen naar neverland heeft gebracht, hij is altijd voor iedereen aardig geweest en heeft volgens mij ook nooit ruzie gehad met een andere celebrity. Het is gewoon Mr Innocence himself. Maar dan weer aan de andere kant, hij wordt niet voor niet Wacho Jacko genoemt, hijs vaag.

11. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel erg toevallig dat ze net nu dat hij een nieuwe cd heeft uitgebracht hem beschuldigen . Dus ik denk gewoon dat mensen uit zij op zijn geld.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die idioot heeft zelf vertelt dat die met kinderen slaapt.

Ik begrijp ook de ouders/verzorgers niet , ze weten hoe Waco is en toch laten ze hun linderen daar overnachten.

Ik zag vandaag zijn foto in de Telegraaf , hij lijkt
    precies op een wandelende Zombie.

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar aan de andere kant spoort Michael Jackson ook niet helemaal hoor. Zo aardig is hij nou ook weer niet voor kinderen! In Berlijn had hij een half jaar geleden een baby van het bakon willen gooien. Wat een kindervriend!!! Nee ik geloof dat hij idd wel iets meer heeft gedaan dan verstoppertje spelen.

Maar aan de andere kant kwam het de ouders van het kind wel errug goed uit! Zo net voor de launch van zijn nieuwe cd + dvd!! Ik geloof dat het een combi van de 2 is.

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn vermogen wordt echter nog multimiljardair geschat dus dat zal best meevallen...

15. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Hij zal wel heel goede en dure advocaten hebben die hem aangeraden hebben zichzelf aan te geven...

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een arestatiebevel is dan moet je jezelf aangeven of ze komen je oppakken... Nou is de andere optie vluchten maar er is te veel pers om hem heen. Dus om gezichtsverlies te voorkomen heeft hij zich aangegeven... Daar is hij zelf denk ik wel slim genoeg voor om te bedenken ;)

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    jonge toch, dat is allemaal wel zo overdreven...

hij was gewoon even heel erg blij om zijn fans te zien, en hield de baby (overigens zijn eigen kind) 1 seconde over de rand in zijn enthousiasme...

natuurlijk fout, maar dat hij een kind van het balkon zou willen gooien is BS...

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nah... in de volkskrant hebben ze het over 150 miljoen.

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Michael Jackson is steenrijk. Het gerucht dat hij zonder geld zit is niet waar. Alleen al de verkoop van de rechten op de Beatles nummers leverde hem honderden miljoenen op. Ook brengen zijn CD's nog steeds veel geld op.

Ik denk niet dat het een pedofiel is. Hij is gewoon nogal maf. De bewijzen zijn wederom nogal loos. Het zijn gewoon mensen die geld van hem moeten hebben. Als hij iets te verbergen zou hebben dan was hij nooit zo eerlijk geweest in dat laatste interview.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2003
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Degene die denken dat The King Of Pop een pedo is, zijn niet goed bij hun idde. Jacko is een kindervriend, hij doet geen vlieg kwaad. tuurlijk ik geef toe hij is een beetje wacko. Maar dat komt omdat hij vroeger helemaal verpest is. Het is gewoon triest dat al die mensen van hem proberen te profiteren. Maar een kind aanranden, dat zou hij nooit durven. hij weet bij wijze van spreken niet eens hoe zijn eigen pielemuis werkt man.

Nee Jacko jij blijft voor mij de King of Pop

Deel Deze Pagina