Ik wil een microfoon gaan aanschaffen voor niet al teveel geld, en toch wel van redelijke kwaliteit. Een pre is wel dat ik hem op mn laptop kan aansluiten, al lijkt me dat niet zo'n probleem. Nu zag ik deze van Philips, en dat leek me wel wat. Nu staan er dingen bij als opnamen van studiokwali, maar dat neem ik met een korrel zout. Die prijs is ook een beetje de prijs die ik ervoor wil uit geven. Ook deze heb ik daar nog gezien. Wat is het beste wat ik voor die prijs een beetje in huis kan slepen?
waarvoor ga je hem gebruiken? kortom ga je staan en zingen de 2de ... zit je achter je laptop de eerste
Die eerste kun je gewoon uit zn standaard halen, dus het lijkt me niet dat die meteen niet meer goed is om mee te gaan staan en zingen? Ik ben overigens van plan wat karaoke versies van bekende nummers te downen en daar zelf over te gaan zingen/rappen whatever Ik neem aan dat door middel van een progje je die 2 geluidsfragmenten wel samen kunt voegen. Sennheiser is mij te duur.
Ik heb zelf een Sennheiser E815s http://www.google.nl/url?sa=t&ct=re..._sennheiser_e815s.html&ei=bSH7QqrAMszARYLRvUE prijs valt wel mee, maar de kwaliteit is natuurlijk nooit zo goed als een Condensor mic. Maar daarvoor betaal je weer een boel meer. Het is de keuze die je zelf moet maken. Ik zou je aanraden als je er net aan begint een goedkopere te nemen en niet meteen voor de condensor mic gaan. Over dat progje, cool edit pro is een aanrader. Als je nog vragen hebt pm je me maar
Ok, ik heb me even verder verdiept in de merken en dan kom je toch wel uit op Sennheiser of Shure als je wat goeds wilt. Die E815 of de Shure PG58 lijkt me wel wat. Een Condensor mic is idd way out of my league, ik heb tenminste geen zin om zoveel geld ervoor neer te leggen. Cool Edit Pro zal ik binnenkort wel ff checken. Weet jij toevallig waar ik een soort van karaoke versie van Common - Be kan vinden?
pm dat maar ff, want anders krijg je straks weer gezeik van de mods. Maar wat bedoel je met karaokeversie?