1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft biedt 2GB hotmail accounts aan, gratis op=op

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GAGGAG, 22 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb me aangemeld, maar hoe kom je nou in je inbox? Want via hotmail kom je daar niet bij? :confused:

    EDIT: Ik zit erin via msn explorer, maar er staat gewoon dat ik 2 mb heb? 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  2. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er wel in via hotmail.com je moet gewoon inloggen met je e-mailadres en password.

    Je kan ook via msn messenger inloggen en dan naar je postvak in gaan.
     
  3. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    PHAT! Ik heb er nu ook één, ik wist niet eens hoe je überhaupt een msn.com account kon aanmaken. Thanx!
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    En ik maar blij zijn met mn yahoo van 100 mb.
     
  5. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er maar 2.00 mb btw en hij werkt niet eens, ik krijg een delivery failure als ik er iets heenstuur
     
  6. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt inmiddels niet meer, maar mijn account is nog steeds 2 GB groot:p.
    Als je nou nog een account maakt, krijg je "maar" 2mb:+.

    "Update (2): intussen is het niet meer mogelijk om de hierboven beschreven accounts aan te maken. Alle nieuwe adressen hebben weer de normale capaciteit van 2MB. Het lijkt er dus op dat het ging om een technische fout bij Microsoft. Men was en is bezig met een upgrade naar 2.000MB voor betalende gebruikers (Hotmail Plus) en schijnbaar heeft men per abuis ook een deel van de gratis accounts deze capaciteit toegekend. De accounts in kwestie hebben overigens nog steeds een opslag van 2.000MB ter beschikking. Blijkbaar heeft Microsoft een deel van deze accounts de status van 'Hotmail Plus' gegeven, aangezien er nergens meer wordt aangeboden om over te stappen op Hotmail Plus voor meer opslag."
     
  7. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Is te hopen voor de geluksvogels dat dit zo blijft. Kun je ook gebruikmaken van de andere opties van Hotmail Plus zoals bijv. de kalender?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb net MSN Explorer gedownload en een MSN.com email aangemaakt, maar het is inderdaad weer gewoon 2MB.
    Maar mij maakt het niet uit, maak toch geen gebruik van Hotmail. Heb samen met een maat van me een eigen site, en aangezien we een betaald domein hebben (.com) hebben we dus ook eigen emailadressen!
    En ik maak gebruik van Eudora (soort programma als Outlook) dus ik heb toch meer dan 2MB emailruimte! :cool:
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff heb me dus voor niks opnieuw aangemeld ...
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu kunnen we weer pimpen met onze Gmail account :cool::D.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, en ik kan 'helaas' geen invites sturen dus dat blijft voorlopig ook zo ;)
     
  12. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds mijn 2 GB account, microsoft is goed bezig:+.
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb slecht nieuws voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van de 'bug' (waaronder ik). Dit las ik op www.mess.be:

    During the system change for the premium services, unexpected bugs occurred but we have already fixed them. The free 2-gigabyte accounts will go back to their normal size,'' a Microsoft Korea official said.

    The official added the company has no plan to compensate those who will be deprived of the 2-gigabyte windfall.

    ``Because we will boost the storage size of free accounts to 250 megabytes from the end of this year, non-premium customers would be able to use our mail services without any major inconvenience,'' she added
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou ik gebruik toch alleen maar mn gmail account nog, dus mij boeit dit geen ene moer. En ik dacht al dat het zoiets als een bug was. Dat moest haast wel. Anders zouden ze er echt zwaar mee gaan promoten...
     
  15. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    2 GB krijg je als je gaat betalen, de gewone worden geloof ik uitgebreid naar 250 MB.
     
  16. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    yup. Maybe is die 2gb een foutje geweest maar nu kost hij je 19 euro per jaar.
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    We zien wel, mijn account is in ieder geval nog stees 2GB:).
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kwam vandaag tot de vervelende conclusie dat mijn account weer 2 Mb is. :mad: :mad: :mad: :'-( :'-( :'-(
     
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh, jammer #@##@ Microsoft :mad:.

    Mijn account is nu ook 2mb, maar weet je wat raar is, ik heb een mailtje van 5mb, waar een mp3 nummer opstaat en die staat er gewoon op. Microsoft heeft toch maar besloten om de mailtjes erop te laten, ook al zijn die groter dan 2mb.
    Nou moet Microsoft ons account upgraden naar 250MB, duurt een beetje lang.

    Je kunt nu ook een 1GB yahoo account aanmaken op de Chinese website ;).
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Yahoo vind ik persoonlijk wat minder... Maar kunn je die lik naar die yahoo chinese site hier toch neerzetten? Ik kan hem nietvinden :+

    EDIT: ik heb hem l gevonden, maar ik ken geen chinees dus ik weet niet waar je naartoe moet op de site :eek:

    EDIT: dit staat er :mad: :
    6 MB of free email storage space

    EDIT: Op de amerikaanse site krijg je 100 MB dat is dus nog steeds geen 1GB
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004

Deel Deze Pagina