1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft en hun ''kwaliteit''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 11 jul 2005.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik hier allemaal, die paar slechte xboxen staan niet in verhouding tot alle goede.

    bovendien zegt dat topicstarter 1500 euro voor niets uit te hebben gegeven, dit klopt niet want alle spellen doen het nog (het overgrote deel van het bedrag).

    en dat de ps het nog doet zegt niets, vergelijk em dan met de ps2 plz ... :{
     
  2. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat was even overdreven, maar wat heb ik aan spellen als ik ze niet kan spelen..

    Die paar slechte xbox'en, het draait ook om accesoires enzovoort..
    Met de playstation, mijn broer heeft er en die werkt nog in perfecte staat, maar hij speelt niet zo fanatiek als ik..
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  3. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    die games kan je altijd nog verkope
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ...beetje zeur topic dit.

    Dat jij nou niet goed met je spullen omgaat is jou probleem maar om Microsoft daar nu de schuld van te geven vind ik een beetje zwak. Heb namelijk ook bij launch mijn xbox gekocht en nog nooit wat aangehad, +/-40 spellen, 3 controllers, een dvd setje later en...alles werkt nog perfect. En over de games tja das meer een kwestie van smaak...
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben juist tevreden over de kwaliteit van de xbox, iets wat ik niet had verwacht van een nieuwkomer. Mijn xbox lees ook al wat dvd's slechter. Maar dat ligt aan mezelf, die problemen ontstonden ineens toen ik mijn xbox op een andere plek zette. En op die plek werd hij ook veel te warm en daar was te veel stof. Maar met een lens cleaning disc is dit grotendeels verholpen. Al moet ik toegeven dat de ps1 beter was, daar lag de lens open en bloot maar toch bleef hij het geweldig doen.
    Mijn controller is dan weer wel in perfecte staat, terwijl de ps1 controller zowat uit elkaar viel. Die knoppen bleven allemaal bijna hangen. Een xbox controller is lekker stevig. Ik heb dus in totaal niks te klagen over de kwaliteit.
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Xbox heb ik 2 keer moeten opsturen om hem te laten maken. Mijn controllers blijven soms haken maar daar ben ik wel tevreden over. Laatst tijdens het spelen liep hij opeens vast en maakte hij een hard vreemd geluid. Ik denk dat ie niet lang meer meegaat en dat de 360 er dus op tijd aankomt.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem ook sinds de Launch. Ik moet zeggen dat ik wat vaker een Dirty Disk Damage heb dan vroeger.
    Dit is zelfs een tijdje HEEL storend geweest. Maar idd, zo'n cleaning disk is vaak de beste optie.
    Ik haal nu ook voortaan de CD's eruit als ik NIET speel. Aangezien ik vroeger de Cd's er al tijd in liet.
    Nu speelt mijn doosje weer perfect en hij houd het vast wel vol tot ik op zijn broertje ga verder gamen :p!
    Mijn controllers, die grote, zijn ook vanaf de launch, en doen het nog altijd PERFECT :D, alleen bij één controller hangt het zwarte knopje af en toe, maar niet zeer storend.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net een xbox had, moest ik em eerst 2x inruilen omdat ie het niet deed. Sindsdien heb ik er eigenlijk geen grote problemen meer mee gehad. De kwaliteit vind ik dus juist erg goed.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn xbox, alleen het het game halo 2, Er zit op een gegeven een heel dikke bug in, en ik had het spel omgeruild, maar daar zat het ook in, tja, gewoon verder gespeeld(lichamen verdwenen, vijanden deden raar en noem maar op), eens ik er voorbij was heb ik geen problemen meer gehad. Voor de rest heb ik nooit problemen met mijn xbox gehad.
     
  10. Gewoon Microsoft bellen.

    Ze halen hem op en brengen hem (binnen een week) in goede staat weer terug. De service die er tegenover staat maakt alles goed.

    En zoals eerder gezegd werd, het aantal slechte Xboxen is misschien 1%.

    Ik ben het met je eens dat de games niet interessant zijn. Daarom heb ik mijn Xbox ook verkocht toen ik hoorde dat er al een nieuwe Xbox komt.

    edit: heb hem 2x omgeruild
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Ik heb mij Doos ook al 2 jaar en ja... Als je slecht omgaat met je spullen gaan ze gewoon kapot. Mijn nachtmerrie was Ninja Gaiden. Tja, die vijanden gingen maar niet dood na 3 jaar proberen dus ging ik gooien. Controller kapot. :{ Moest ik weer om een nieuwe van 40 euro. Nu heb ik lekker een crystal. :+ Maar iig, ik heb m'n lesje nu wel geleerd en ga een stuk rustiger doen. NG uitijndelijk toch nog uitgespeeld maar het was een zware klus. Mijn Xbox begint ook af en toe wel eens foutjes te maken zoals vastlopen etc. maar dat komt mischien omdat ik (mijn zus :mad: ) hem vaak vershouwt.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu al 2 jaar een xbox en 2 controllers + DVD kit, heb er echt weinig tot geen problemen mee gehad. De xbox hapert bij 1 op te 30 spellen ofzo ;), echt heel weinig. Bij 1 2ehands game; Kotor (ligt misschien aan het feit dat hij 2ehands is)
    Bij Ninja Gaiden (loopt halverwege vast)
    Bij PGR2; als ik te snel door de menutjes heen ga wil hij weleens overschieten
    Controllers doen het nagenoeg perfect, af en toe is er een eigewijze thumbstick; die gaat dan langzaam een beetje omhoog 'kijken' (bijvoorbeeld in een shooter). Dit vind ik geen probleem, ze worden al 2 jaar lang intensief gebruikt, en welk apparaat begint dan geen kleine kuurtjes te tonen? Persoonlijk vind ik de kwaliteit van Microsoft meer dan voldoende te noemen. Ook de service vind ik geweldig (de receptor van de DVD kit had slecht ontvangst blijkbaar (na 1 maand o.i.d.). Ik Microsoft gebeld, het probleem uitgelegd en een halve week later lag er een gloednieuwe receptor op de mat, kostte niks. Oke, valt binnen garantie waarschijnlijk, maar ze gingen er dus vanuit dat ik de waarheid vertelde (wat ook het geval was natuurlijk). De DVD-kit doet het nu dus al bijna 2 jaar perfect (niet dat ik hem vaak gebruik, maar toch).
    Ben dan ook erg zuinig op mijn spullen ;).
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook al minstens 3 jaar en 1 keer probleem mee gehad, maar was gratis gemaakt (binnen garantie) en verder niks. Ik heb letterlijk NOOIT last van een dirty disc message en al die andere zooi. Ik ben dus dik tevreden, maargoed ... je kan het treffen of juist helemaal niet....
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :confused:

    Slecht met een Xbox omgaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ipv 3 keer zachtjes van het balkon afgooien de Xbox nu 6 keer van de trap af laten donderen?
    Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet maar die van mij staat 24 uur per dag stil, het apparaat komt geen millimeter van z'n plaats. Heel, heeeel soms verhuis ik hem eens naar vrienden ofzo, maar zelfs dat zou niet voor mankementen moeten zorgen. Ik heb er iig nooit last van gehad.
     
  15. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij mij doet ook alles het nog, geen klachten oid. Wel wat probleempjes met controllers, maar daar bleef het bij.
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat xbox ook zoms uren aanstaan en bij mij is nog NOOIT wat kapotggegaan, je hebt vast helegrote PECH
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox (1e model) hield er na bina 2 jaar mee op , Thompson dvd-drive overleden.
    De Xbox is netjes door Microsoft gemaakt.
    Maandag op gehaald en Vrijdag had ik hem weer thuis.

    Toen problemen met Dolby Digitaal.
    Door een communicatie foutje tussen helpdesk en Service , bleek mijn Xbopx niet gemaakt te zijn.
    Weer opgestuurd en Microsoft heeft de Xbox vervangen door een nieuwe.
    Achteraf bleek niet de Xbox voor problemen te zorgen maar mijn JVC !!

    Mijn 2 controllers 2002 werken allerbei nog steeds , ondanks dat ik ze wel eens uit woede op de grond gegooid heb.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Er blijken hier veel controllers te zijn die het kut hebben thuis ;). Zelf gooi ik echt niet met die arme mannetjes ;). Ben er echt zuinig op!
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook ik heb mijn Xbox sinds de launch en ben super zuinig op m'n spullen. Maar mijn Xbox had ook dirty disc errors. Sinds die gerepareerd is heb ik er gelukkig nooit meer last van gehad. Toen die kerel van UPS m'n xbox op kwam halen vertelde hij me dat hij er onwijs veel moest ophalen. Maak me ook wel zorgen hoe dat zal gaan met de Xbox360, aangezien die ook weer enigzins gehaast op de markt wordt gezet.

    Maar het is wel opvallend dat ik met Nintendo nog nooit problemen heb gehad. NES, SNES, N64 en Gamecube. En vroeger speelde ik meer dan nu. Er is misschien toch een verschil tussen Nintendo en Microsoft kwaliteit...
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb helemaal geen last gehad van Dirty Disc Drives.. Hij is 1 keer vastgelopen bij GTA 3 toen het een beetje te veel werd voor hem i.v.m. te veel explosies door mijn tank:+
     

Deel Deze Pagina